Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Den episoden sugde max. sovnet halveis, håper det skjer noe action snart. Er lei av bare prating og random scener som ikke gir noe meninger.

Ikke den beste nei men er kanskje fordi Tyresse ikke er en av mine favoritter. Trodde han andre svarte tynne fyren skulle dø i episoden. Hvordan han der har overlevd så lenge i en zombie verden er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke den beste nei men er kanskje fordi Tyresse ikke er en av mine favoritter. Trodde han andre svarte tynne fyren skulle dø i episoden. Hvordan han der har overlevd så lenge i en zombie verden er for meg uforståelig.

 

 

Hvorfor er det uforståelig? Han sier jo strengt tatt i første episoden hans at han var låst inn i Grady-sykehuset med Dawn & Co nærmest et år.

Lenke til kommentar

 

Ikke den beste nei men er kanskje fordi Tyresse ikke er en av mine favoritter. Trodde han andre svarte tynne fyren skulle dø i episoden. Hvordan han der har overlevd så lenge i en zombie verden er for meg uforståelig.

 

 

Hvorfor er det uforståelig? Han sier jo strengt tatt i første episoden hans at han var låst inn i Grady-sykehuset med Dawn & Co nærmest et år.

 

Syns bare at han virker ekstremt svak psykisk. Men det er jo bare en tv-serie så henger meg ikke så mye opp i det.

Lenke til kommentar

Hmm. Like før Tyreese blir angrepet, så stirrer han intenst på bildene av de to guttene (Noah og broren). Et av bildene blir først vist èn gang, og så en gang til, denne gangen virkelig close-up.

Han svetter og ser nesten skremt ut.. var det noe som gikk opp for han, eller ble han bare emosjonell pga all døden og elendigheten? xP

Kan det være noe som ikke stemmer helt ang. Noah?

Endret av j0dleb0n
Lenke til kommentar

Da synes jeg det er værre med han presten som kom inn i serien denne sesongen. Hvordan han har klart seg så lenge alene er virkelig et mysterium.

han andre har tross alt vært på det sykehuset sammen med andre som drar rundt å samler resurser for ham, så han har hatt det godt til tross for hvordab han ble behandlet der

Lenke til kommentar

Da synes jeg det er værre med han presten som kom inn i serien denne sesongen. Hvordan han har klart seg så lenge alene er virkelig et mysterium.

han andre har tross alt vært på det sykehuset sammen med andre som drar rundt å samler resurser for ham, så han har hatt det godt til tross for hvordab han ble behandlet der

Enig der presten er svakere, men han var ikke med i forrige episode. Kansje han stryker med i neste eller ganske snart. Det er en av de to som dør neste det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Personlig så har jeg ikke så mye i mot at Chad L. Coleman er ute av serien. Syntes han aldri var noen god skuespiller, synes han alltid har vært nokså dårlig i grunnen.

 

Dette er å banne i egen kirke, men syntes ikke at han var noe god i The Wire, heller.. :(

 

Egentlig like glad (denne gangen, til en forandring) :)

Lenke til kommentar

Hmm. Like før Tyreese blir angrepet, så stirrer han intenst på bildene av de to guttene (Noah og broren). Et av bildene blir først vist èn gang, og så en gang til, denne gangen virkelig close-up.

 

Han svetter og ser nesten skremt ut.. var det noe som gikk opp for han, eller ble han bare emosjonell pga all døden og elendigheten? xP

 

Kan det være noe som ikke stemmer helt ang. Noah?

 

De er i ekstrem hete der dem er nå. 35 grader+ tipper jeg ettersom hvis du ser litt etter så er Michonne sliten selv om de ikke har gjort noe ennå. Hun ser på det å drepe de to første zombiene med katanaen som en jobb.

 

Det som skjedde med Tyrese var bare rett og slett at han sonet ut pga heteslag, og man kan spørre hvorfor det kun skjedde med han. Etter min mening så er fyren stor, trenger derfor mer energi for å holde seg gående og vil da naturligvis være den første til å lide av et heteslag og soner ut et øyeblikk når han kikker på bildet. Svetten er pga heten, ikke noe annet. Du kan se resten av gruppa svetter som faen også.

 

Som sagt, så var antagelig meningen med episoden å vise seerne at selv om de har drept et par store stygge ulver, så er de forsatt ikke trygge. Under normale omstendigheter og høst,vinter og vår temperatur ja, men ikke i en hetebølge.

 

Mulig vi kommer til å få flere hallusinasjons episoder. Da heten kan få dem frem så kan garantert heten og zombie-bitt fremkalle hallusinasjoner slik vi så med Tyrese.

 

*Fant rollen til Coleman som creepy i The Wire. Var noe med måten han snakket på der hvor jeg halveis forventet at han skulle begynne å ta på guttene.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Syns de prøver for hardt. Funket bare glimtvis i denne episoden. Virket nesten som de prøvde å lage et "I am the one Who knocks"-øyeblikk (Breaking Bad) når Rick sa "we are the walking dead". Ble ikke direkte grepet av den scenen der, dog var den langt unna bunnivået som serien alt for ofte viser.

Lenke til kommentar

Hmm.. spent på hvem denne Aaron er..

 

Med tanke på vannet som var satt frem på veien og at han kunne navnet til Rick er det nok mest sannsynlig en speider fra en annen gruppe. Ville de ha hatt dem døde, så ville de ha vært det da Aaron så ut til å være i god form er nok gruppen hans det også, så det er nok et håp og nye hovedkarakterer som vil bli introdusert snart tipper jeg. Skulle ikke forundre meg om avslutningen på sesongen vil være introduksjonen på disse karakterene.

 

Tilbake til episoden, så var den ikke noe spesiell. Den var på gjennomsnittet synes jeg, kanskje under. Helt siden sesong 3 har vi alltid fått servert en eller to episoder som er litt middelmådig, en "filler".

 

Får nok en episode med Rick som interrogator før han går med på å treffe denne gruppen i episoden etter den. Så blir nok de 4 siste episodene en introduksjon av karakterer og sikkert en ny fiende som de skal battle i sesong 6.

Lenke til kommentar

Som GeneralUser poengterer over så virker det som om Aaron er i god form og klar for å ta dem i mot. Ganske sikker på at serien tar en ny retning mtp. mennesker som, til nå, har vært "badguys" nå blir snille. Føler at om denne serien skal opp noen hakk må zombier bli det som skremmer dem, ikke mennesker - for med mennesker som badguys forsvinner spenningen.

 

Makan til måte å avslutte en episode på.. Spent på hva som skjer nå! Hvis ikke jeg tar feil, var det en tornado som gikk rett utenfor den hytta? Ville ikke isåfall hytta hatt større skader enn det de viser? Den gikk jo tydeligvis rett på utsiden..

Lenke til kommentar

Hadde det vært en tornado så ville mange av trærne ikke ha vært der engang. Så mer ut til å være en sterk storm/orkan. De har prøvd vise oss at zombiene fortsatt er en far med tanke på dehydrering og mangel på mat er ikke Rick & Co helt 100% når det kommer til å fighte dem. Eksempler vi har sett på dette så langt er Tyrese og i denne episoden så var det at de heller ville velge å bare dytte zombiene ned i grøften enn å slåss mot dem.

Lenke til kommentar

Forrige ukes var bedre. Likte måten Rick sa "We are the walking dead" på her bedre enn i tegneseriene (som var før Woodbury-slaget), men det var nesten it.

 

Håper Aaron er med å bidra til noe nytt i serien. Det trenger serien. Gjerne styrr unna psykotiske skurker resten av sesongen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...