Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

halm.jpg

 

Siden vi var så godt igang med visuelle virkemidler.

 

@ErlendRU. Du minnes det kanskje ikke, men vi priste oss lykkelige over at vi slapp Uefa-cup den gang vi ble slått ut av Besiktas(?) m.fl i gruppespillet. For store klubber er det intet annet enn en trøstepremie man helst ville vært foruten hadde det ikke vært for pengene.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Litt utdatert, men gjør jobben.

http://www.youtube.com/watch?v=-LTupB3gU8A

 

Begynner å nærme oss nå boys. Skal nok klare å sove i natt uten problemer, men i mårra kveld er det nok bare å glemme, lørdagskveld også naturligvis. Kommer til å være et nervevrak av dimensjoner som vanlig, noe jeg ikke ser frem til. Skjønner ikke engang hvorfor jeg gleder meg til kampen for dette mer tortur enn det er gøy. Merkelig med det.

Nært gåsehud på den filmen ja. Personlig blir det ingen problemer med å sovne, da jeg ligger i en god mofin-rus as we speak. Gjennomgikk en overraskende hjerteoperasjon i går og er sengaliggende en stund til. Kan ikke anstrenge meg før om 2 uker og går nå på noe blodfortynnende medisin som gjør at jeg ikke kan drikke alkohol på 3 måneder. Poenget er: Det første jeg tenkte da jeg våknet var, "søren. United - LFC". Jeg håper de utvalgte 11 safer inn en 10-0 seier på søndag, så jeg slipper å stresse og være nervevrak. Det har jeg rett og slett ikke helse til.

 

[/sympatipost]

 

Game har forøvrig helt rett. Spillemessig f.o.m. CS mot Chelsea har United vært strålende. 3 blundere som vanligvis er spredd over ett år kom på 3 uker og da er det lett å se seg blind på det.

Lenke til kommentar
jeg ikke kan drikke alkohol på 3 måneder.

 

Aiaiai Niko. Regner med at alle Liverpool supportere her inne er menn nok til å unne Niko en solid gruseseier i denne kampen. Skulle bare mangle...

 

Men er skeptisk til medfølelsen fra gjengen her inne. Prove me wrong anyone? :D

 

Og god bedring mtp de andre tingene :(

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nært gåsehud på den filmen ja. Personlig blir det ingen problemer med å sovne, da jeg ligger i en god mofin-rus as we speak. Gjennomgikk en overraskende hjerteoperasjon i går og er sengaliggende en stund til. Kan ikke anstrenge meg før om 2 uker og går nå på noe blodfortynnende medisin som gjør at jeg ikke kan drikke alkohol på 3 måneder. Poenget er: Det første jeg tenkte da jeg våknet var, "søren. United - LFC". Jeg håper de utvalgte 11 safer inn en 10-0 seier på søndag, så jeg slipper å stresse og være nervevrak. Det har jeg rett og slett ikke helse til.

Oi, hva faan har skjedd? Info-needed! Håper virkelig at alt står bra til med deg og at operasjonen var vellykket. :)

 

Får du sett kampen? Om du trenger updates på mobilen ect så trår jeg mer enn gladelig til for en fellow red.

Lenke til kommentar

Dette får bli siste sykeposten i denne tråden. Eventuelt ta det i RedCafe eller PM. Her skal det tross alt bare være hat og sinne over en lav sko :)

 

Åpen operasjon i 5 timer uten narkose. Hadde fått en knute på en signalledning i hjertet, så de har fjernet 7 ledninger fra høyre forkammer der nå. Det var slitsomt både fysisk og psykisk (siden jeg var våken hele tiden), men går bra i dag. 5% får tilbakefall men i prinsippet er jeg frisk som en fisk etter 2-3 uker. Det største blir nok som sagt Utd - LFC om 2 dager. Får sett kampen på Sumo ja, men tror ikke helsa tåler et nervepirrende oppgjør. Forventer ikke at noen unner meg en seier nei, hehe. Denne kampen er viktigere enn som så :)

Lenke til kommentar

Wow, det hørtes sjukt ut (klarte ikke å dy meg). Holla på msn (johanssonfugl @ hotmail.com) for en tjallaprat om du kjeder deg i sjukesenga ila helga. Er litt til og fra dog.

 

Kjenner på meg selv at jeg altfor sikker på seier og uansett hvor hardt jeg prøver, klarer jeg ikke å tone ned forventningene. Tap er ikke et alternativ og uavgjort er ikke godt nok, her skal det vinnes og det skal vinnes med stil. I det aller minste 110% innsats, blod, svette og tårer. Ser jeg en lat gjeng uten troa på det de driver med er det rett i garasjen å hente frem repet. Da er sesongen ødelagt.

 

Årets desidert viktigste kamp fordi den betyr så evig mye mer enn 3p, spesielt nå som begge har komme litt skjevt ut av blokkene.

 

Kjipt at jeg får besøk i mårra (som jeg ikke kan slippe unna), eller skulle jeg barrikadert meg inne til søndag.

Lenke til kommentar

Håper det går bra med deg niko. God bedring. :)

 

 

 

 

Kan ikke fatte noe annet enn at vi taper i helgen.. Ifølge vennene mine som er L¨Pool fans så har Liverpool den beste keeperen, det beste forsvaret, den beste midtbanen, Verdens beste spiss, beste supportere, best Stadion, osv.. Ta dere en bolle.. Møkka gjeng

 

 

Wayne Rooney,

shagged a whore,

and we all thought he couldn't score,

now his wife is going to take money from the bank,

so next time Wayne have a wank.

 

Trall la la.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...