Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Passe latterlig å gi Benitez skylden for den finansielle situasjonen i Liverpool. Alex er seg selv lik.

 

 

"I don't know if Liverpool's current situation is anything to do with the financial position,"

 

"In the last regime they spent a lot of money on players, far more than Manchester United did. They had a huge squad of players, so I don't know if the financial position is anything to do with it.

 

"I really don't know because I'm not there. So I can't judge what the impact of these things is."

 

 

Ja, dette var virkelig drøye saker gitt. Media vet hvordan de skriver sensasjonsoverskrifter.

Lenke til kommentar

Passe latterlig å gi Benitez skylden for den finansielle situasjonen i Liverpool. Alex er seg selv lik.

 

Om det er engelskkunnskapen det skorter på, så får du prøve en google translate på utsnittet av artikkelen jeg quoter under. SAF gir selvfølgelig ikke Benitez skylden for den finansielle situasjonen i klubben deres. Han peker en finger på at dere har det veldig lett for å stikke huet opp i ræva og klage på amerikanerne når det sportslige ikke går bra. Saken er at Benitez har splasha cash siden han kom og ikke at Benitez har noe skyld i noe som helst.

 

But Ferguson has questioned whether the Reds' current woes, which saw them finish seventh in the league last term, can be blamed on money alone.

 

"I don't know if Liverpool's current situation is anything to do with the financial position," said Ferguson on the eve of the Old Trafford clash.

 

"In the last regime they spent a lot of money on players, far more than Manchester United did. They had a huge squad of players, so I don't know if the financial position is anything to do with it.

 

"I really don't know because I'm not there. So I can't judge what the impact of these things is."

Lenke til kommentar

Dårlig forsøk på å være morsom fra min side Alt Crtl :p

 

Rødt kort poll next

Aha, var sikkert morsomt, but I didn't get it :p

 

 

Tipper rødt kort på Vidic. Ville tatt med Carragher og, men han får aldri rødt uansett hva han gjør så jeg er feig og safer.

 

 

 

Edit: Niko. Man drar slike slutninger når man bare gidder å lese overskriftene.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som savner Benitez?

 

Har egentlig ikke nerver til å skrive noe. Redd for at man jinxer hele greia. Mitt eneste håp for i morgen er at Rooney skjerper seg, og Berba og Scholes fortsetter med storspillet. *kaster salt over skuldra og hopper i ring mot klokka på gulvet*

 

Sar

Neville - Vidic - Rio - Evra

Nani - Scholes - Fletcher - Giggs

Rooney - Berbatov

 

Given.

 

Eneste lyspunktene jeg ser med Valencias skade er at Nani vil få høyrekanten uansett nå. I tillegg til at Game sin Obertan får mer matching.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det Niko så hentyder han at det forige regimes pengebruk kan ha medvirket til Liverpools finansielle situasjon, en må da lese litt mellom linjene. Alex vet like godt som alle andre at gjelden kom fra Yanks`a, desuten et net spent ikke veldig stor forskjell, Liverpool har litt mer enn United. Det skiller £30 mill, egentlig en liten sum i dagens fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...