Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Big spenders irk Neville

 

<h1 class="main-headline"></h1>Gary Neville has taken a swipe at clubs who try to buy success and claims they will struggle to earn respect.

 

The Manchester Unitedspacer.gif defender has enjoyed a glittering 18-year career at the top of the game, helping the Red Devils to maintain their standing towards the summit of English football.

 

During that time he has seen Chelsea and Manchester City acquired by billionaire owners and spend vast amounts of money in the transfer market.

 

That approach does not sit well with Neville, as he feels clubs should be rewarded for hard work rather than how much they have in the bank.

 

With that in mind, he admits that he admires the history a club like Liverpool but, without naming names, claims he will always struggle to respect those who try to take the easy route.

 

"When I was a youngster, they (Liverpool) won everything," said Neville, in a special interview for MUTV.

 

"It was horrible. Jealousy does come into it but I have more respect for their traditions than I would for some of the other clubs coming onto the scene throwing a load of money at it.

 

"They (Liverpool) have got a history."

 

Pluss i boka for Neville dette her, LFC'ere?

 

Edit: Den delen av intervjuet med paddy kan sees her: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={83A644F4-1A7E-48B9-AF95-4605613A9A18}&newsid=6644674

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra sagt av Nev. Og please Daniel, håper det bildet er deg om litt over en uke pga. det Rooney gjør på banen.

 

Denne kampen blir som alltid utrolig vanskelig å se, grugleder meg som faen. GET IN YOU DEVILS! En av de viktigste kampene i sesongen no matter what.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Taper vi mot det drittlaget der kan Fergie trekke hele jævla laget fra PL denne sesongen. Greit, LFC hever seg alltid mot oss, men HERREGUD så dårlig de er. Vi har har vært elendig defensivt selv, men er i det minste fyrverkeri fremover på banen. Liverpool er det gråeste laget i hele ligaen. Et lag som blir utspilt av WBA på eget gress skal faen ikke få NOE på OT.

 

Med tanke på all ulykken så langt i sesongen syntes jeg lady luck kan snu og gi oss effektiv uttelling på sjanser, samt ikke baklengs på alt som er av skudd i mot.

 

Grugleder meg allerede.

Lenke til kommentar

Uansett hvor enig jeg er med Game, så er det også nevnt at Liverpool alltid hever seg tusen hakk før denne matchen. Liker ikke signeringen av Raul. Var til tider strålende for Portugal under VM.

Sprek kamp å ha som "sin første". Gled deg til tidenes ståpels med medfølgende magesug når du går i gangen på OT og ser gresset i enden av tunnelen. Da stadion åpenbarer seg er det en følelse jeg aldri får andre steder hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...