Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillehammer var vel egentlig en slags mini-festival, mens Tryvann bare er en konglemøteplass med musikk. Begge var bra på hver sin måte. :thumbup:

 

Men jeg skulle gjerne ha vært på ett treff til, jeg føler ikke jeg fikk gjort så mye i går pga regnet. :(

Tok kongla på Lillehammer jeg :cool:

 

Men regnet i går sugde hardt. Pluss at jeg ble så dritings at jeg gikk glipp av Tim Berg. FML

Lenke til kommentar

Tryvann var oppskrytt, virkelig ikke mitt livs party! Etter å ha vært på Lillehammer forrige helg virket det her dårlig planlagt, det var dårlig med informasjon (fordi det var russ som jobbet frivillig på skift) og altfor dårlige transportmuligheter (Shuttle-bussene gikk ikke ofte nok).

 

Dessuten undervurderte jeg fredag 13, og gikk på mange smeller hele dagen lang, noe som gjorde at jeg ikke fikk kost meg. Lørdag var det derimot bra med liv på "vanland", level 2 :-)

Er enig med deg. På level 2 var det ikke noe toalett (unntatt det ene ved billettkontrollen). I denne helga var også gjerdene stripsa, slik at man ikke kom seg ut i skogen for å tømme tanken.

 

Var du på level 2? Vi stod med bil og campingvogn på level 2, rett ved gangveien! :)

Lenke til kommentar

Er enig med deg. På level 2 var det ikke noe toalett (unntatt det ene ved billettkontrollen). I denne helga var også gjerdene stripsa, slik at man ikke kom seg ut i skogen for å tømme tanken.

 

Var du på level 2? Vi stod med bil og campingvogn på level 2, rett ved gangveien! :)

Gjerdene var stripsa... men da omtrent halvparten (om ikke flere) av gjerdene ble veltet på fredag ble det ikke gjort noe med det.

 

Jeg så dere, men jeg er gåruss, så om du har sett meg har du garantert ikke fått med deg hvem jeg er :p

 

Edit: Om noen har et "pokémonkort" med påskeharen på er det mitt! Tror jeg har gitt ut typ 200-250 på Lillehammer og Tryvann til sammen, så hadde vært litt kult om det var noen i tråden her som fikk det! :)

Endret av OHof
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med deg. På level 2 var det ikke noe toalett (unntatt det ene ved billettkontrollen). I denne helga var også gjerdene stripsa, slik at man ikke kom seg ut i skogen for å tømme tanken.

 

Var du på level 2? Vi stod med bil og campingvogn på level 2, rett ved gangveien! :)

Gjerdene var stripsa... men da omtrent halvparten (om ikke flere) av gjerdene ble veltet på fredag ble det ikke gjort noe med det.

 

Jeg så dere, men jeg er gåruss, så om du har sett meg har du garantert ikke fått med deg hvem jeg er :p

 

Edit: Om noen har et "pokémonkort" med påskeharen på er det mitt! Tror jeg har gitt ut typ 200-250 på Lillehammer og Tryvann til sammen, så hadde vært litt kult om det var noen i tråden her som fikk det! :)

 

Mulig jeg så kortet ditt. Var det gullkort? Var selv på level 2. Hvilken bil var du på om du var gråruss? Nuke'd?

Lenke til kommentar

kjapt spørsmål. Jeg har friår pga helserelaterte problemer. Begynner på elektro til høsten, noen av vennene mine går 1 år studiespess. Hvordan gjør jeg det med russetiden? Vil jo gjerne feire med vennene mine, men blir jo teit å feire et år for tidlig. Er mest sansynelig at jeg tar påbygg det 3 året, ikke helt sikker. Men det er jo også mulig at jeg bare mister mer og mer kontakt med vennene mine fremover og får nye når jeg begynner på skolen til høsten. De vennene jeg har nå er jo venner jeg har fått på ungdomsskolen. Er selvsagt ikke så lett å holde kontakt med dem siden jeg ikke går på skolen og de har jo fått mange nye venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søstra mi og noen venninner av henne var akkurat ute og møtte resten av russen der hun bor hvor de skulle ordne med tema og litt forskjellig til toget i morgen. Plutselig fikk de beskjed om at de måtte betale for og være med i toget?

 

Er dette vanlig? Når jeg var russ i fjor var det ikke prat om noe betaling, og jeg har heller aldri hørt om at biler må betale for å være med i et russetog.

Lenke til kommentar

Søstra mi og noen venninner av henne var akkurat ute og møtte resten av russen der hun bor hvor de skulle ordne med tema og litt forskjellig til toget i morgen. Plutselig fikk de beskjed om at de måtte betale for og være med i toget?

 

Er dette vanlig? Når jeg var russ i fjor var det ikke prat om noe betaling, og jeg har heller aldri hørt om at biler må betale for å være med i et russetog.

 

Har aldri hørt om noe betaling selv. Vi i Halden må iallefall ikke betale for å være med i russetoget!

Lenke til kommentar

Om litt over 12 timer begynner russefeiringa for meg! inv_biggrin.gif

 

Bare synd jeg må gjennom siste del av økonomieksamen først...

Og du går IB eller noe sånt? :p

 

Jupp, ferdig med siste eksamen 1100 idag. Fleste vennene min er ikke ferdig helt enda, så drøyer med den skikkelige feiringa til da.

 

Fikk da gått i russetoget og ble kvitt et par russekort. harhar.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...