Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Vi kan umulig ha vært mer enn et par biler fra hverandre. Jeg kan ikke si jeg kjenner igjen den bilen, men vi kjørte en hvit Chevrolet Starcraft om det sier deg noe.

 

Det stod en slik en rett foran til høyre for oss. En fyr som dreiv og gikk ut bakluka hele tiden. Tror det hang en russelue dusk ut av bakvinduet også? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da stod vi så å si rett ved siden av hverandre! Hvis du hadde sett bak bilen deres og så en til venstre hadde du sett vår bil.

Haha, jeg kan ikke si jeg husker bilen, men morsomt sammentreff :D

 

Sir-Andy: Det er nok riktig bil ja :p

Lenke til kommentar

Berserk!

Edit: Ikke min bil da. Det var et par kompiser som skulle nedover og hadde et ledig sete, så jeg kjøpte billetter et par timer før de dro. Det ble ganske spontant egentlig, men jeg angrer ikke, det var vilt.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Wtf, så random. Hadde du gått ut bakluka og 3 skritt mot høyre hadde du stått rett bak bilen våres. Var alltid noen folk mellom bilen våres og transiten ved siden av dere, og jeg satt der en stund også. Har sikkert sett deg :p

 

Men enig i at det var helt villt ja! Skal du til tryvann til helga?

 

Flere som skal til tryvann til helga?? :D

Lenke til kommentar

Sykt tilfeldig.

 

Jeg har brukt alt jeg har av penger på russefeiring. Etter ni dager som russ har jeg brent 6000 kroner og lønna jeg fikk utbetalt noen dager tidligere. Nå lever jeg på mastercardet, men ikke pokker om jeg skipper Tryvann til helgen! Det blir bra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...