Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å få litt vondt i magen når jeg tenker på pengebruken min nå. Jeg brukte 15 000 på bussen, 3 600 på Gullpass og rundt 2 000 på 2 russebukser (jeg ødela den første) og 2 bussgensere. Siden jeg klarte å bruke 40 000 totalt vil det si at jeg presterte å drikke/spise/smoke bort 20 000kr.:no:

Kun 15 tæss på bussen? Harry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, ikke mitt ansvar. Det er ikke jeg som er bussjef og det er tyrkersjåføren vår som har satt den der. Jeg gir faen nå som russetida er over. Vi har så mye gjeld at vi sitter igjen med minus selv om vi selger alle tre bussene våre :p

 

Kjenner jeg begynner å få litt vondt i magen når jeg tenker på pengebruken min nå. Jeg brukte 15 000 på bussen, 3 600 på Gullpass og rundt 2 000 på 2 russebukser (jeg ødela den første) og 2 bussgensere. Siden jeg klarte å bruke 40 000 totalt vil det si at jeg presterte å drikke/spise/smoke bort 20 000kr.:no:

Kun 15 tæss på bussen? Harry.

 

Vi er en skitten østkantbuss som steker hardere enn alle fra Bærum og Nordstrand. De fleste på bussen har brukt mer enn 15. Hvorfor bussjefen tillot at noen betalte mer enn andre, aner jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Money you enjoyed wasting, was not wasted!

 

...but invested

 

Lurer på hva regningen til Disco Rangers kom på.

 

Har hørt rykter om 2.8 mill. Men som sagt, bare rykter.

 

Tviler i grunn ikke. Har de fått Skrillex til å spille oppå bussen deres på Tryvann(Hørt rykter, var der ikke) så blir det nok en saftig regning. Da er det godt å være fra Bærum.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med depresjon nå? Jeg klarer ikke helt skjønne at livets feteste tid er over. Hva faen har jeg å se fram til nå?

Hva var høydepunktet ditt med russetiden da? Gjenta det. Du trenger ikke å ha røde/blå bukser på for å ha det gøy. Var det ikke du som likte steking så godt? Ingen problem; kjøp en ipod med ørepropper, gå på en rutebuss og vift så mye du vil med hendene!!! Ta med deg noen venner, så kan dere vifte til dere får gangsperr! :w00t: Hvem trenger russebuss når man har rutebuss (og ipod)!!!

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Har de fått Skrillex til å spille oppå bussen deres på Tryvann(Hørt rykter, var der ikke) så blir det nok en saftig regning. Da er det godt å være fra Bærum.

Han spilte der på Lillehammer, men tror faktisk ikke det var SÅ dyrt for de, ettersom han spilte på hovedscena timen før, og han har produsert sangen deres. Fra Skrillex' side var det nok en helv*ttes god måte å promotere seg selv! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...