Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bare sniker deg med gratis du

Betalte faktisk penger for å kjøre med de til/fra stavanger. Noe jeg føler er helt riktig, ettersom det blir "galt" at en bare skal kunne snylte seg med.

 

Spesielt med tanke på at jeg var med på bussen i utgangspunktet, men trakk meg ut.

Lenke til kommentar

Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt.

Du er kul ass, steker dagen lang. Finnes ikke noe mer harry enn steking, seriøst dødsgammelt konsept hentet fra stureplan som er lol i seg selv. Og ja, jeg er på buss.

Olum er jo største trollet i russetråden... Fyren ser ut som en møkkete bonde fra Fetsund.

 

_SCC-AIPub_F-Br_dt_1474092p.jpg

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort.

Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord".

Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere.

Lenke til kommentar

Noen fra Bergen som var på Fyll Tankene i går? Ølprisene varierte jo fra 3000 til 1 kr. Ikke overraskende en helt bråte folk som spydde utenfor.

 

Jepp, drakk litt for mye øl igår, men spydde heldigvis ikke.

Skjedde mye dritt iallefall. Konstant en do opptatt, garantert noen som hadde seg der, og hørte en som hadde knust ene doen eller noe. :!:

Og jeg ble kastet ut av Mcdonalds fordi de ikke hadde cheeseburger :( Hvorfor har ikke Mcen cheeseburger?!

 

edit: Og ja, ølet smakte piss. Men det bryr jeg meg ikke nevneverdig om så lenge jeg er noe beruset. Hva for ett øl er det egentlig? Seidel?

Selger iallefall en halvliter Seidel på Zachen til blodpris for halvliteren. Svindel.

 

Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort.

Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord".

Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere.

 

Unger eller ei, jeg hadde bedt de dra til helvete og aldri vise seg her igjen.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Klikker for meg nå. Jævla drittunger som kommer og ringer på døren og spør om russekort.

Jeg har gitt til de tidligere, men de skal ha flere, og når jeg spør" Har jeg ikke sett dere før a'?" Så sier de nei, og sverger på moren deres. "ææææææresord".

Drittunger. Krenke privatlivet mitt for russekort. De to jentene her har ringt på tre ganger tidligere.

 

Tjah

Lag noen vannballonger og vær klar neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...