Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

LS2011 var bra fett ja! :love:

Dessverre drakk jeg opp nesten all drikka mi på fredagen, så lørdagen blei relativt rolig (i forhold til fredagen i alle fall :))

 

Hvor hadde folk bilene sine egentlig? Selv hadde jeg bilen min i rekka nedenfor der hvor de danser limbo på filmen øverst (kjenner folka), rett foran bussen Poseidon :)

Hadde bilen vår i vanland vi :p Eneste av sitt slag på hele treffet faktisk. Samt at nabojentene pissa på den på Fredag Oo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det nesten bare jeg som har fri på onsdag og derfor bare jeg som kan dra på Tryvann? :( Landstreffet var dritbra, men jeg vil ha mer!

Jeg har også fri på onsdag! :D

 

Forresten, hvis noen som var på Lillehammer så en fyr sitte i campingstol midt i bussringene og klemme på folk som gikk forbi med pølseklype, så var det en på bilen min. Lættis xDDD

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Hvorfor er det nesten bare jeg som har fri på onsdag og derfor bare jeg som kan dra på Tryvann? :( Landstreffet var dritbra, men jeg vil ha mer!

 

Jeg har ikke fri, men jeg drar i morgen uansett. Det er en fin anledning til å ta døgne-knuta. :ph34r: Så derfor blir jeg nødt til å krige meg igjennom skoledagen på onsdag, det kan bli interessant.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det nesten bare jeg som har fri på onsdag og derfor bare jeg som kan dra på Tryvann? :( Landstreffet var dritbra, men jeg vil ha mer!

Jeg har også fri på onsdag! :D

 

Forresten, hvis noen som var på Lillehammer så en fyr sitte i campingstol midt i bussringene og klemme på folk som gikk forbi med pølseklype, så var det en på bilen min. Lættis xDDD

Hvor var bilen din parkert?

 

Vi hadde med oss campingvogna, også kjent som partyvogna. Anlegg har vi i den også. :p

 

Utover natt til søndag var det noen på bilen, pluss noen andre, tent opp bål utenfor. Bålet var visstnok tent i 15-20 minutter før Security oppdaget det :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det nesten bare jeg som har fri på onsdag og derfor bare jeg som kan dra på Tryvann? :( Landstreffet var dritbra, men jeg vil ha mer!

Jeg har også fri på onsdag! :D

 

Forresten, hvis noen som var på Lillehammer så en fyr sitte i campingstol midt i bussringene og klemme på folk som gikk forbi med pølseklype, så var det en på bilen min. Lættis xDDD

Hvor var bilen din parkert?

 

Vi hadde med oss campingvogna, også kjent som partyvogna. Anlegg har vi i den også. :p

 

Utover natt til søndag var det noen på bilen, pluss noen andre, tent opp bål utenfor. Bålet var visstnok tent i 15-20 minutter før Security oppdaget det :p

Hehe, vi sto nesten helt ved inngangen, helt på andre siden av dere. Snakka med Joar :)

 

Regner med det var Marius som var med på det med bålet, han snakka om at de hadde hatt nach og tent bål som security kom og slukka :p

Lenke til kommentar

Det var vel ikke du som kom innom campingvogna vår, sammen med Joar og hilset på Marcus? Var i hvert fall en med svart russebukse som stakk innom, som tydeligvis var mossing. :)

 

Security kom og slukka ja. Tror det var en som prøvde å trampe litt på bålet flere ganger. Hver gang så blusset flammen opp igjen, og han ga opp til slutt :p

Lenke til kommentar

Det var vel ikke du som kom innom campingvogna vår, sammen med Joar og hilset på Marcus? Var i hvert fall en med svart russebukse som stakk innom, som tydeligvis var mossing. :)

 

Security kom og slukka ja. Tror det var en som prøvde å trampe litt på bålet flere ganger. Hver gang så blusset flammen opp igjen, og han ga opp til slutt :p

Nei, var nok ikke jeg som var med. Han het Marius som jeg sa :) Kul fyr det :D

 

Mener han sa at de hadde helt sprit på et bål også. Men mulig det var et annet bål :hmm:

 

Gøy med russetid XD

Lenke til kommentar

Ah, sant. Var Marius han hette ja! :)

 

Det skal ikke forundre meg. Det var faktisk noen som holdt på å kaste en bag, som tilhørte nabojentene, på bålet. Haha! Tror de hatet oss etter den helgen, spesielt med tanke på at aggregatet ble startet kl 09 på morningen. :p

Lenke til kommentar

 

Hvor hadde folk bilene sine egentlig? Selv hadde jeg bilen min i rekka nedenfor der hvor de danser limbo på filmen øverst (kjenner folka), rett foran bussen Poseidon :)

 

Bilen vår stod ytterst på parkeringa ved siden av butikken/LS Refresh teltet. Rimelig bra plassering egentlig :)

Lenke til kommentar

Tror de dansa limbo flere plasser. Tror ikke den på filmen var der vi var, siden det var grusunderlag der vi var + at de brukte en kost der vi var :p

Haha, tror det kanskje var oss, i det minste de vi sto med :p

 

Vi sto på rekke nummer to fra teltet, ved inngangen, plass tre.

Lenke til kommentar

Tror de dansa limbo flere plasser. Tror ikke den på filmen var der vi var, siden det var grusunderlag der vi var + at de brukte en kost der vi var :p

Haha, tror det kanskje var oss, i det minste de vi sto med :p

 

Vi sto på rekke nummer to fra teltet, ved inngangen, plass tre.

 

Vi stod vel to rekker (to biler i lengden) fra teltet bak de som dansa limbo, og så rett på den gjengen fra bilen vår. Mulig vi var ganske nære hverandre da? :ohmy:

 

Du så ikke tilfeldigvis en rød chevy-van med blå ruter på sidene som det ofte var samla mye folk bak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...