Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, alle her er så jævla bønder. Klarer dere ikke steke slik som oss bussgutta? Jeg har faen meg stekt i hele natt.

Du er kul ass, steker dagen lang. Finnes ikke noe mer harry enn steking, seriøst dødsgammelt konsept hentet fra stureplan som er lol i seg selv. Og ja, jeg er på buss.

Olum er jo største trollet i russetråden... Fyren ser ut som en møkkete bonde fra Fetsund.

 

_SCC-AIPub_F-Br_dt_1474092p.jpg

 

omfglol, din stalker. Stonerlooken det der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes regnet ødela hele treffet. :( Jeg holdt på med ei jente, og rett før vi skulle ta kongla skulle vanen hennes stikke fordi alle var kalde. I tillegg holdte jeg også på å fryse ihjel den siste timen av treffet. Jeg var så dum og lånte bort regnjakka mi til en kompis tidligere på kvelden, og alt jeg hadde var en tynn genser.

 

Nå sitter jeg her og er både fyllesjuk og forkjøla. Yay. :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte konseptet på Exodus Bergen i går veldig godt. "Good Girls vs. Bad Boys", kreativt og hett opplegg.

 

Hva var denne eksotiske overraskelsen?

Quote fra eventet på Facebook "Vi anbefaler alle å komme tidlig, da stemningen mildt sagt kommer til å være hett når vår erotiske overraskelse kommer i elleve tiden."

 

Var på Exodus på onsdag og igår. Igår ankom jeg ganske sent, og ble der ikke så lenge. Var stappfullt med folk.

 

edit:

 

Får vel fyre opp de russeknutene jeg har tatt så langt.

 

 

 

§000 – Linjal

Sitte under pulten en hel skoletime

 

§004 – Plastkrus

Reise seg hvert femte minutt i en skoletime og rope: ”Skål!”

 

§007 – Liten smokk

Kline med en frivillig førstiss (som ikke er kjæresten) (vet ikke om denne teller når jeg er full, men la gå)

 

§012 – Et kakelys

Være på skolen hver dag i russetiden (skolelys)

 

§015 – Grå papir

Opptreden på lærerværelse i lunsjen

 

§019 – Lappen

Feste en lapp der det står ”horekunde” på ryggen til en intetanende russ (eller lærer)

 

§032 – Bit av ordbok

Snakke et annet språk enn norsk en skoledag

 

§034 – Ølkork

Jenter: Drikke en kasse 0,33-flasker på 24 timer (Er helsefarlig)

Gutter: Drikke en kasse 0,33-flasker på 12 timer (Er helsefarlig)

 

§036 – Etiketten

Drikk en 0,33-liter uten hender eller assistanse

 

§048 – Lekebil

Kjøre 7 runder i en rundkjøring (tut hvis nødvendig), unngå rushtid. (Ble overraskende nok ganske svimmel av denne)

 

§054 – Snusboks

Ha fire priser under leppen (en på hver side og en på midten i både over- og underleppen) i et kvarter(kan være helsefarlig)

 

§059 – Bit av Olden etikett

Løpe inn til naboen og ta et glass vann

 

§064 – Bit av gavepapir

feire bursdag til en lærer (læreren trenger ikke å ha bursdag)

 

§073 – Pose fra butikken

Be om faenskap i en møbelbutikk

 

§081 – Bit av alfabetet

Bestille mat på Mc Donalds eller Burger King uten vokaler

 

§089 – Sneipen

Bomme en røyk av en medruss som røyker og knekke den foran han/henne

 

§092 – Bamsemums

Spise 6 bamsemums på 60 sekunder

 

§106 – Kongle

Ha frivillig og sikker sex utendørs

 

§107 – Stjerne i Bremmen

Ha sikker sex i løpet av russetiden, frivillig

 

§110 – Sikkerhetsnål

Be om sextips fra moren til en medruss

 

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Tryvann var oppskrytt, virkelig ikke mitt livs party! Etter å ha vært på Lillehammer forrige helg virket det her dårlig planlagt, det var dårlig med informasjon (fordi det var russ som jobbet frivillig på skift) og altfor dårlige transportmuligheter (Shuttle-bussene gikk ikke ofte nok).

 

Dessuten undervurderte jeg fredag 13, og gikk på mange smeller hele dagen lang, noe som gjorde at jeg ikke fikk kost meg. Lørdag var det derimot bra med liv på "vanland", level 2 :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tryvann hadde elendig infrastruktur og logistikk. Nærsagt det meste av organisasjon og informasjon var ganske ræva. Litt nedtur etter kongeparken hvor alt var organisert veldig bra.

 

Det var uansett fett, og jeg storkosa meg (helt til jeg blei gjennomvåt og pisskald og trodde jeg skulle fryse ihjel) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...