Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Det var kun 5 toalettbåser fordelt på level 5 og 6, og det var relativt store områder. :nei:

 

Trist å høre at folk blir borte pga russetiden.

Tviler på at jeg har noe hjernehinnebetellelse. Bare litt hoste og smerter i halsen foreløpig. Tror ikke jeg har feber elns. Helsesøsteren på skolen mente et dårlig tegn var hvis du ikke kunne bøye hodet ditt ned og se på føttene dine. Jeg er heldigvis fult bevegelig og oppegående :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra på det som er av treff (Kongeparken/Lillehammer, Tryvann og eventuelle lokale treff), og kjøp billett så tidlig som mulig! :)

 

Start arbeidet med russebilen tidlig, finn ut hvem du skal ha med, planlegg osv. Sørg også for å ha spart opp nok penger så det ikke blir et problem. Sørg for at du ikke har skrevet feil på russekortene og må bestille nye slik som meg :)

 

Forresten, stizzen, jeg tror du går i matteklassen min, det hadde vært hyggelig

Lenke til kommentar

Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil!

Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng :p

Kommer ikke inn uten russelappen.

Det er kun ROK sine arrangementer (Tryvann, Lillehammer, Hellerudsletta) hvor man trenger Russelappen for å komme inn :)

Lenke til kommentar

Kongeparken var konge med konge folk! Anbefalast utan tvil!

Vurderer å reise dit til neste år også med ein gjeng :p

Kommer ikke inn uten russelappen.

Gjer nok det.

Morro er der når du er der med masse fete folk. Folk frå gamle klassa, kompisar frå klassa under, og masse nye folk. Kjem sjølvsagt til å gå med russ2012 bukse, så eg ikkje blir mistenkeleggjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...