Gå til innhold

Tom Waits For Alice overtar etter Simen1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at Simen1 ikke kan være admin lenger. Men håper det ikke betyr at han gir opp forumet fullstendig og at vi får se flere kvalitetsinnlegg fra ham.

 

Og skal man først finne en ny administrator, så må jeg si at TWFA er en veldig bra kandidat. Han er vel en av de mest respekterte brukerne her på forumet, og også godt likt (selv om han ikke går av veien for å si noen pauli ord når det trengs). :)

Lenke til kommentar

TWFA har da allerede vært administrator en god stund A-Jay. ;) Forskjellen er han går fra å være en av de frivillige administratorene til å bli en av de to betalte administrator-rollene.

 

Lykke til Geir og Simen!

 

Nå er begge de to betalte administratorene bosatt i Bergen, tilfeldighet? :hmm:

Lenke til kommentar

Han er vel en av de mest respekterte brukerne her på forumet, og også godt likt (selv om han ikke går av veien for å si noen pauli ord når det trengs). :)

Kanskje nettopp derfor...?

 

Nå er begge de to betalte administratorene bosatt i Bergen, tilfeldighet? :hmm:

Selvsagt ikke. Folk fra Bergen har alltid vært på plass når det gjelder. Og etter at internett kom behøver de ikke engang å flytte fra Bergen. :D

 

(Nå er jeg strengt tatt ikke bergenser, da. Født og oppvokst i Oslo.)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Synd at Simen1 ikke kan være admin lenger. Men håper det ikke betyr at han gir opp forumet fullstendig og at vi får se flere kvalitetsinnlegg fra ham.

Det er ikke synd i det hele tatt. TWFA er en knakende god administrator så det er bare bra at han kan trappe opp når jeg trapper administreringen ned. Jeg trapper ned administreringen til fordel for flere/bedre innlegg som bruker og muligens med redaksjonelle bidrag etter hvert (artikler). Litt generell moderering blir det nok også tid til.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...