Gå til innhold

Drakttråd for Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke det bildet så veldig flatterende, med dårlig belysning og vegg til vegg teppe, samt vannmerker over... Men ja er enig i at det er litt skuffende om dette blir bortedrakten vår. Foretrekker stort sett alltid u-hals foran v-hals, og jeg liker generelt best drakter der så lite som mulig er sydd på / som ikke ser så klumpete ut (og her er det gjort med striper, forlengelser ytterst på ermene, forlengelse nederst på drakten og emblem...)

 

(RM sin 15/16 drakt fra Addidas er et eksempel på hvordan jeg heller skulle sett at striper og emblem var festet på draken...)

 

real-madrid-15-16-home-kit.jpg

 

Forresten, her er en kommentar i tråden på reddit om kildens pålitelighet: "Footyheadlines is incredibly reliable. I can vouch. I work at a soccer shop here in California, we get "picks" MONTHS ahead of products being released to the public eye, 99% of the time, FHL is spot on."

Endret av blured
Lenke til kommentar

Footyheadlines er definitivt troverdige. Tørr vedde på at de har 95% treffsikkerhet på "ryktene" de sprer. 

 

Personlig syntes jeg drakten så fin ut. Ville dog foretrukket "strøkne" logoer, i stedet for de klumpete "påsydde". Gleder meg til vi får se drakten på spillerne. 

Lenke til kommentar

Synes ikke drakten er forferdelig, men likte definitivt ikke "endestykket" på ermene og nede ved livet. Ser ut som om at det er ment som dobbelt stoff på nevnte områder, men at sømmene har raknet og alt bare henger ut. Minner meg om den fake´ landslagsdrakten til Tyskland som jeg kjøpte i på ferie i Tyrkia årevis tilbake...

Elsker at vi får Adidas sine striper på drakten da. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

(Usikker på om dette er blitt postet ila den siste uken...) Men (ifølge footyheadlines, de pleier å være pålitelige) ser ihvertfall tredjedraken vår slik ut neste sesong. Utrolig kult at adidas logoen og klubbemblemet er monokrome, synd Chevrolet ikke også er det! Ellers så har denne alt det jeg synes manglet med bortedrakten! :D

Axuh5Iz.jpg

Endret av blured
Lenke til kommentar

(Usikker på om dette er blitt postet ila den siste uken...) Men (ifølge footyheadlines, de pleier å være utrolig pålitelige) ser ihvertfall tredjedraken vår slik ut neste sesong. Utrolig kult at adidas logoen og klubbemblemet er monokrome, synd Chevrolet ikke også er det! Ellers så har denne alt det jeg synes manglet med bortedrakten! :D

 

WOOOW! Den var elsk! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...