Gå til innhold

Drakttråd for Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På noen bilder ser den veldig bra ut. På andre ser den dårligere ut. Noen drakter må man se flere ganger over tid, før man begynner å like utseendet på den. Det samme gjelder noen sanger osv, osv. Ikke et ukjent fenomen. Personlig synes jeg Chevy logoen ser bedre ut på den hvite drakten. Gull passer hvitt. Ihvertfall i mine øyne. Skulle derfor ønske at Nike svosjen var gull, og ikke rød. Detaljer...

 

Ingen av draktene er forferdelig. Ingen av draktene er orgasmisk. Men alle er godkjent, og jeg tror det er første gang på noen år hvor alle draktene ser bra ut. Bare vent. Det er ikke lenge til jeg elsker alle sammen. Kjenner meg selv så godt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

 

Edit: Hvor har du funnet bildet av den "Bayern Manchester United" draken? Kan umulig være ekte, eller i nærheten av hva vi ender opp med... :/

Florerer jo av bilder av den drakten på nettet. Forskjellige bilder på utstillingsdukker, liggende på et bord osv. Tror ikke på noe før footyheadlines poster noe. De pleier alltid å ha rett.

 

Men hvorfor kan det ikke være den? Hjemmedrakten vår kommer garantert til å være rød, ha hvite striper over skuldre og armer. Hvor annerledes kan den bli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...