Gå til innhold

Drakttråd for Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skulle handle den nye drakten i dag tenkte jeg, men de hadde ikke fått den inn på Fotballshop på Oslo City når jeg var der..

 

men syk pris, 899 meinte de den skulle koste, uten trykk.. Blir nok å bestille fra Supporter klubben tror jeg..

Bestill fra Torshov Sport? 585kr med korte ermer. +250kr med trykk. 0kr i frakt hvis du henter selv.

Henter jeg selv går det med 800,- i drivstoff :p

 

Tar det nok igjennom U.S. :)

Lenke til kommentar

Sjekket noen nettbutikker som selger drakten med trykk.

 

Om man ikke er medlem i Supporterklubben så er det billigst å kjøpe fra Torshov Sport (nettbutikken), 835,- hvis du henter selv. Billigste fraktmetode koster 97,5.

 

Hos Supporterklubben blir det 998,-

898,- hvis du er medlem.

Men Torshov Sport tilbyr ikke PL-merke på ermene. 100kr hos Supporterklubben.

 

På Unisportstore.no så får du alt det til 888,- men så var det 99,- i frakt...

 

Torshov Sport og Unisportstore.no er for meg de beste alternativene. Skulle gjerne ha kjøpt fra US og støttet dem, men fotballdrakter er dyre nok fra før av.

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt drakt på flere år, men jeg har lyst på den siste drakta med Nike.

Vurderer å kjøpe uten trykk nå og så kan jeg heller dra ned til byen når nummerene er bekreftet for å få den trykket hvis jeg har lyst.

 

Om man ikke har trykk så kan man bruke den til flere forskjellige anledninger fordi den da ser ut som en nesten helt vanlig polo skjorte :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

I dag får vi se spillerne ikledd bortedrakten. Tidspunkt for lanseringen vet jeg ikke. Uansett. Her er litt ny info fra footyheadlines om årets tredjedrakt. Vanligvis bruker vi bortedrakten fra året før, men i år har Nike fått nye ideer.

 

 

This season Nike will release third kits for their best European teams, including Manchester United, City, Juventus, Barcelona, PSV, Galatasaray and Inter.

All kits are based on the same template with a classical Polo collar.

The Manchester United 2014-15 Third Kit will be dark blue / orange.


Nike will unveil the blue / orange Manchester United Third Kit in September 2014.

Flere andre storklubber vil altså ha likt design på sine tredjedrakter, men med andre farger.

Her er noen bilder fra designet:

Inter-14-15-Third-Kit.jpg

 

Juventus-14-15-Third-Kit.jpg

 

PSG-14-15-Third-Kit.jpg

 

maillot-third-PSG-2015.jpg

 

Noen bilder viser en stripe som går ned hele ermet i tillegg til siden av drakten. Andre bilder viser kun en stripe på ermet. Kan tenke meg at drakten blir mørkeblå, med en oransje stripe på ermet. Spent på om Chevrolet logoen vil ha farge i på denne drakten også. Da vil logoen skille seg ekstra mye ut tenker jeg.

 

Hvis noen er god med photoshop er det vel bare å skifte farger og klubbmerke på en av draktene over, så får man se litt av hvordan drakten sannsynligvis vil se ut :)

 

Footyheadlines pleier å ha solide kilder når de poster rykter, så dette tror jeg på.

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...