Gå til innhold

Drakttråd for Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Vi har ingen drakttråd her, så tar meg friheten til å lage en. Bare å snakke om alle United-draktene, selv om det måtte være retro eller drakter som er aktuelle nå for tiden. :)

 

Ikke lenge til våre nye drakter blir bekreftet av Nike (15. juli). Hvordan tror dere de vil se ut? Hvordan vil de bli tatt i mot av supporterne?

 

Mulig at hjemmedrakten blir seende slik ut:

 

asd-1.jpg

 

Litt for enkelt synes jeg. Mulig det bare er den nye sponsoren som gjør den litt rar. Litt uvanlig i starten, men tipper vi blir vant til den i etterkant. Første sesong med AIG var også uvanlig, samme med V'en i fjorårets drakt. Men man blir vant til de etter hvert, samme gjelder vel denne drakten også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Noen som har peil på når det blir avklart hvilke numre spillerne skal ha i år?

 

Sønnen min skal få seg ny trøye med "Chicharito" eller Hernández alt etter hva vår Mexikanske nykommer kommer til å ha på ryggen.

 

Håper han velger 33 som vel er ledig. Lite trolig at Owen gir slipp på nummer 7... men det er vel kanskje større sannsynlighet at NANI overtar denne (kanskje til neste år... :-)

 

Chicharito må vel vise at han duger som Unitedspiller før han har sjanse til å få noen av de "viktige" draktnumrene.

 

Blir spennende å se, men alt tyder på at han blir en hit!

 

For egen del har jeg tro på en ny vår for Berbatov, og derfor vil min nye trøye bære hans navn! :-)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...