Gå til innhold

Ta en liten titt..


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Sosohal har stjelt fra MIN hjemmeside (den som jeg hadde oppe for ei stund siden). Source-cheater mad.gif

Jau, jeg innrømmer det. Defor burde HTML vært closed source.

 

Jeg er da aledeles ikke forlegen.

Nåååh :oops: Du er jo sweet også da *kysse på*

Lenke til kommentar
Du vet at ellingsrud ligger i Oslo Nostra? Og såvidt jeg vet er jo Voss rimelig langt ifra Oslo. Sats på noe litt mer lokalt du.. =D

 

Skal kanskje til Oslo til høsten, får ha det til gode :)

 

(Men det at hun bare hadde skrevet det hadde hjulpet meget på humøret. Skal ikke mye til for å glede meg :))

 

EDIT: PS: Bor ikke på Voss, bor på Stamnes (aka "Pompo").

Lenke til kommentar
Du vet at ellingsrud ligger i Oslo Nostra? Og såvidt jeg vet er jo Voss rimelig langt ifra Oslo. Sats på noe litt mer lokalt du.. =D

 

Skal kanskje til Oslo til høsten, får ha det til gode :)

 

(Men det at hun bare hadde skrevet det hadde hjulpet meget på humøret. Skal ikke mye til for å glede meg :))

 

EDIT: PS: Bor ikke på Voss, bor på Stamnes (aka "Pompo").

 

*mumle noe om bønder* :p

Lenke til kommentar
Bønder sux, for de har ikke BB! :p

 

STFU! Hvordan skulle du fått de 3 tonna med mat hver dag hvis ikke bøndene eksisterte? Dessuten: Mange bønder har BB, bare ikke jeg :cry:

 

 

Tenkte på at du var på voss hver eneste dag. Eller har vært det det siste året iallefall. Men jeg var på FK butikken på laksevåg og kjøpte en tung pose med kalvegodt jeg. Tok og gikk 2km elns på den =D

 

Pøh. Tipper den veide 5 kilo :)

Lenke til kommentar
Den ene sauen har borte dauet mens den fødte en lam. Derfor må vi ha kunstig melk til kalven. Derfor kalvegodt. Fikk 50kr fordi jeg brukte 2-3timer på og dra bort ditt. Ikkenoe er som og jobbe for familien..

 

Hehe. Er vel ikke i slekt i Onkel Skrue den der familien din? Men for å kverulere litt: Sauen døde og kalven måtte ha kalvegodt? :roll:

Lenke til kommentar

Neinei. Kalven måtte ha Kalvegodt som morsmelkerstattning. Nå må den mates hver dag med masse melk.. Har riktignok aldri vært der borte og sett på, men jeg holder meg unne fjøset når jeg kan og stefaren min holder seg vekke ifra rommet mitt. Låser uansett så de kommer nok ikke inn uansett, men det er evig plagsomt at noen står i 5min og banker på døra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...