Gå til innhold

Ta en liten titt..


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Jeg er flink til å ikke spise. Du vet jeg ikke klarer å slå deg i en spisekonkurranse. Du spiser jo ca 3 tonn mat hver dag jo :o

Da er du eid da. Det er bare lavmål å ikke spise. Dessuten er det bare jenter som gjør det. Jenter er dumme.

 

Pssh. Jenter spiser masse de :D Bare ikke like mye som elefanter (les:gutter) :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er flink til å ikke spise. Du vet jeg ikke klarer å slå deg i en spisekonkurranse. Du spiser jo ca 3 tonn mat hver dag jo :o

Da er du eid da. Det er bare lavmål å ikke spise. Dessuten er det bare jenter som gjør det. Jenter er dumme.

:yes:

 

 

BtW: Ikke noe "sex" uten jenter!!! :wink:

*Post #300*

Lenke til kommentar
Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden.

Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle).

 

Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden.

Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle).

 

Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen :)

Vi går ikke i barnehagen, altså. :lol::evil:

Lenke til kommentar
Thea: Du veit at jeg eier deg. Om du ikke skjerper deg, skal jeg klemme armen din til du trygler om døden.

Er ikke dette det klassiske eksempelet der en gutt gjør ondt på jenta pga han liker henne, så lugger han henne...kliper henne (i dette tilfelle).

 

Tar jeg ikke helt feil så har soso følelser før madammen :)

 

Jeg hørt at kjærlighet ofte starter med krangel ja. soso, sant eller ikke? :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg hørt at kjærlighet ofte starter med krangel ja. soso, sant eller ikke? :lol:

Hittil ikke.

Soso og jeg krangler ikke, vi bare kosekrangler. :lol: Pluss at vi elsker makeups3xen :woot:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Vi går ikke i barnehagen, altså. :lol::evil:

 

Å?

Vel...ikke etter hva som har blitt refferet i denne tråden så kan det tyde på det motsatte ;)

Tja. Voksne er bare barn med penger og autoritet. :wink:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Ville du syntes det hadde vært kult å få lær i en fart av 100 kmt på rompa? Nei. (Håper jeg, da..  :-? )

 

Heh. Tanken frister ikke for å si det sånn. :lol:

Men, man kan jo aldri vite.. Tenkte mer på håndjern og sånt jeg, da.. 8)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...