Gå til innhold

Ta en liten titt..


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kommer bare til å fortsette så det er bare

å legge hele livshistorien på bordet.

 

Hmm. OK. Sosohal ble kjent da han flyttet hit her hvor jeg bor. Da forelsket jeg meg i han, og sendte han kjærlighetsbrev som faren brente i peisen (akkurat det vet jeg ikke 100% sikkert). Så ble vi bestevenner, og fant på mye rart sammen. Rugby, hemmelige kofferter og mye, mye rart. Så begynte vi på ungdomsskolen, og vi var like gode venner i åttende. I niende ble jeg sammen med kameraten hans, og vi slo opp først nå i februar. Så er endelig singel, og sosohal er også singel.. That's it :wink:

 

So_Sweet_banner.gif

Lenke til kommentar

Fælt så mye dere klager over prøver og slike ting.. Jaja det var slik på ungdomsskolen. Alle skulle absolutt vite hvordan det gikk med de andre personene. Bra jeg og klassekameratene mine stoppet med det da. Nå kommer det kanskje opp når vi sitter på toget hjem og slapper av.

Lenke til kommentar

Okay - da setter vi stopper her. Vi har en "chatte-tråd" som kalles Siste Ordet - eller SO om dere vil. Bruk den for meningsløs vissvas (som om noe av det som postes under "søppel" er meningsfylt... :D Vel - det finnes unntak).

 

Stængas.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...