Gå til innhold

Ta en liten titt..


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Jenter er dumme.

 

så respektfull du var ovenfor jenter/damer/kvinner :roll:

kommer ikke langt med den instillingen.. hehe..

Han har alltid vært sånn :evil: Helt siden han ble kjent med meg, i hvert fall.. UUps... :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Jenter er dumme.

 

så respektfull du var ovenfor jenter/damer/kvinner :roll:

kommer ikke langt med den instillingen.. hehe..

Han har alltid vært sånn :evil: Helt siden han ble kjent med meg, i hvert fall.. UUps... :oops:

Gjorde du han h0m0?? :lol:

Hehe. Neeei-neeei-neeei! :lol: Naboen hans heller. Ville lakke neglene hans og greier. Fysjamei. :lol:

Lenke til kommentar
Jenter er dumme.

 

så respektfull du var ovenfor jenter/damer/kvinner :roll:

kommer ikke langt med den instillingen.. hehe..

Han har alltid vært sånn :evil: Helt siden han ble kjent med meg, i hvert fall.. UUps... :oops:

 

hehe... deg kjenner han jo (tydeligvis) godt så da er det ikke no problem, men hvis han er sånn mot folk han møter første gang så kan det ikke gå godt :p

 

Edit:

 

Jenter er dumme. Damer er ok. Etter min definisjon er en dame et kvinnfolk som har fylt 18.

 

hm.. ok holder heller ikke :wink: hjernen teller mer enn alderen elns.. på jenter/damer :roll::D

Lenke til kommentar
Gjest mafister

hehe... deg kjenner han jo (tydeligvis) godt så da er det ikke no problem, men hvis han er sånn mot folk han møter første gang så kan det ikke gå godt :p

Ja, han kjenner jo meg godt. Han er nok LITT mer høflig når det gjelder andre jenter. Forhåpentligvis. Men han synes nesten alle jenter er berter, fjortiser, teite eller bare stygge. :roll:

Lenke til kommentar

hehe... deg kjenner han jo (tydeligvis) godt så da er det ikke no problem, men hvis han er sånn mot folk han møter første gang så kan det ikke gå godt :p

Ja, han kjenner jo meg godt. Han er nok LITT mer høflig når det gjelder andre jenter. Forhåpentligvis. Men han synes nesten alle jenter er berter, fjortiser, teite eller bare stygge. :roll:

 

hehe. mangler en " på quoatingen der :smile:

 

n00b :wink:

 

 

hm.. så på mld der.... n00be meg :smile: orker ikke edite... masse tull, men kan gjøre det... :wink: :smile:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

hehe... deg kjenner han jo (tydeligvis) godt så da er det ikke no problem, men hvis han er sånn mot folk han møter første gang så kan det ikke gå godt :p

Ja, han kjenner jo meg godt. Han er nok LITT mer høflig når det gjelder andre jenter. Forhåpentligvis. Men han synes nesten alle jenter er berter, fjortiser, teite eller bare stygge. :roll:

 

hehe. mangler en " på quoatingen der :smile:

 

n00b :wink:

 

Heh. Kan ikke gjøre altfor mange ting samtidig heller, da.. :lol:

Lenke til kommentar

hehe... deg kjenner han jo (tydeligvis) godt så da er det ikke no problem, men hvis han er sånn mot folk han møter første gang så kan det ikke gå godt :p

Ja, han kjenner jo meg godt. Han er nok LITT mer høflig når det gjelder andre jenter. Forhåpentligvis. Men han synes nesten alle jenter er berter, fjortiser, teite eller bare stygge. :roll:

?? Det er SVÆRT få jenter jeg har møtt som har vært direkte stygge å se på.. Men det er meg da.... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Thea: Er du den ckick'en som ba sosohal opp til dans på juleballet? (mener han nevnte noe slikt i SO2).

Beklager hvis jeg spør, men hva er SO2? :oops:

Hmm. Husker ikke helt. Var mange jeg danset med.. Men jeg tror det var Kine som bød han opp.. Kine som han fikk sitt første kyss av..? :lol:

Lenke til kommentar
Thea: Er du den ckick'en som ba sosohal opp til dans på juleballet? (mener han nevnte noe slikt i SO2).

Beklager hvis jeg spør, men hva er SO2? :oops:

Hmm. Husker ikke helt. Var mange jeg danset med.. Men jeg tror det var Kine som bød han opp.. Kine som han fikk sitt første kyss av..? :lol:

Chatte-tråden. "Langtids-chat (SO2)" Så vet du det.
Lenke til kommentar
Thea: Er du den ckick'en som ba sosohal opp til dans på juleballet? (mener han nevnte noe slikt i SO2).

Beklager hvis jeg spør, men hva er SO2? :oops:

Hmm. Husker ikke helt. Var mange jeg danset med.. Men jeg tror det var Kine som bød han opp.. Kine som han fikk sitt første kyss av..? :lol:

 

nå kommer du til å bli flamet til døde, så jeg kan svare fort :wink: at det er Siste Ordet 2. Den er i søppel den og. :smile:

Lenke til kommentar
Hei! STFU! Det er kjøss meg ikke mange jenter med OK utseende som også har noe oppe i toppen! Dessuten, jeg fikk kjøss meg ikke mitt første kyss av Kine, og jeg ba ingen opp til dans på skoleballet, og rotta i A-klassen er sinnsvakt stygg!

 

kanskje ikke på østkanten nei :p

 

her så... :smile:

Lenke til kommentar
Hei! STFU! Det er kjøss meg ikke mange jenter med OK utseende som også har noe oppe i toppen! Dessuten, jeg fikk kjøss meg ikke mitt første kyss av Kine, og jeg ba ingen opp til dans på skoleballet, og rotta i A-klassen er sinnsvakt stygg!

 

Med OK utseende, jo, med supermodell-utseende (som du sikkert setter krav til,) ingen. :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hei! STFU! Det er kjøss meg ikke mange jenter med OK utseende som også har noe oppe i toppen! Dessuten, jeg fikk kjøss meg ikke mitt første kyss av Kine, og jeg ba ingen opp til dans på skoleballet, og rotta i A-klassen er sinnsvakt stygg!

Så siden du kaller meg smart, er jeg ikke pen i dine øyne? :grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...