Gå til innhold

Ta en liten titt..


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, "vennen" til Sosohal :D

 

Jeg heter Thea, og håper dere trenger noen jenter i deres nerde-forum  :lol:

Jeg føler meg støtet ut, uthengt og voldtatt! tenk å kalle dette for et nerde-forum! Hva er libressklubb forumet da? :p

Rettelse: Jenter er litt mer dumsnille av seg.

mhm :yes:

 

Men velkommen til forumet da, din n00b ;)

Lenke til kommentar

Ikke min skyld at hun er jente og pingle og ikke tåler å få en stor, maskulin og kraftig neve slynget rundt den lille kvistearmen sin, som er tynnere enn meitemarkets kjønnsorgan, som klemmer hardt og lenge og lengre enn langt helt til hun går med på hva som helst, bare jeg slipper..

 

Den setninga var lang.

Lenke til kommentar
Ikke min skyld at hun er jente og pingle og ikke tåler å få en stor, maskulin og kraftig neve slynget rundt den lille kvistearmen sin, som er tynnere enn meitemarkets kjønnsorgan, som klemmer hardt og lenge og lengre enn langt helt til hun går med på hva som helst, bare jeg slipper..

 

Den setninga var lang.

 

Gjør ikke noe om setninga er lang. Den var bra! :lol:

 

Se her: En liten idè:

 

I skrivende stund er det 28796 brukere. La oss finne ut hvor mange kvinner det er blant dem!

Jeg vet bare om to. Candyfloss og adawen (moderatoren. Er nicket riktig?).

Lenke til kommentar
Ikke min skyld at hun er jente og pingle og ikke tåler å få en stor, maskulin og kraftig neve slynget rundt den lille kvistearmen sin, som er tynnere enn meitemarkets kjønnsorgan, som klemmer hardt og lenge og lengre enn langt helt til hun går med på hva som helst, bare jeg slipper..

 

Den setninga var lang.

 

 

FFS, han er jo in luv! :love: (skulle kommet frem et hjerte nå :))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...