Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bruker Streaming-funksjonen da? Jeg har aktivert kontinuerlig streaming på Steam-kontoen min, så hver gang jeg spiller kan folk titte på.

 

Har ikke så mange tittere (1 person som popper innom en gang i uka), men det er jo en morsom funksjon om jeg skal vise et spill til noen.

Lenke til kommentar

Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er:

 

b8e4082e1c.png

 

Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam.

Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er:

 

b8e4082e1c.png

 

Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam.

Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se.

Hvordan blir en med på Steam beta ? :)

Lenke til kommentar

 

Du må være med i Steam beta vettu, er der all moroa er:

 

b8e4082e1c.png

 

Jeg kommer mest sannsynlig til å spille rundt 9-10 tiden i kveld, om noen ønsker å ta en titt på hvordan streamingen fungerer via Steam.

Slimda. Det står "Pålogget" nå, men det vil endres til noe annet når det står at jeg spiller. Da kan dere klikke der for å se.

Hvordan blir en med på Steam beta ? :)

 

 

Settings -> Account -> Beta participation -> Steam Beta Update

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

 

 

Ser Steam har fått fps-teller nå. Aktiverte den og testet det ut i Resident Evil HD. Lå et sted mellom 100 og 120, utenom cut scenene som er låst på 30 da. Enkelt og greit å holde øye med fps uten å måtte ty til ekstraprogrammer.

 

Nvidia har denne funksjonen innebygd så du kan får det i alle spill du eier.

Det hjelper jo lite for de som har AMD-kort :)

 

Last ned Fraps helt gratis så får du fps teller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har en del spill jeg kjøpte som jeg har alt. Advarsel: ufattelig dårlige spill. Både Hitman: Absolution, og Theif er ufordragelige etter mitt syn, men så får jo en dette gratis så:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dukker spill som er gratis å prøve ett par dager (sånn som crusader kings 2 nå) opp i library av seg selv? Har sett noen spill har gjort det, men usikker på om det gjelder alle

 

Det stemmer. Dog må du lukke og åpne steam igjen før de gjør det.

Lenke til kommentar

Fant plutselig en liten liste over spill jeg hadde til overs etter div salg på Humble Bundle. Som vanlig førstemann til mølla. Fint også om det gis beskjed om nøkler som tas, evt om nøkkel ikke virker, så kan jeg streke de ut etterhvert som de forsvinner.

 

A New Beginning - Final Cut
Edna & Harvey: Harvey's New Eyes
FEZ
Dust: An Elysian Tail
Monaco: What's Yours Is Mine
Frozen Synapse
Mortal Kombat Arcade Kollection
Savant - Ascent
Endret av XmasB
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...