Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere?

Ja, har Space Engineers. Litt blandede følelser om det. Syntes det er litt kjedelig alene. Men gøy med 1-2 andre. Nå har jeg bare vært i sandbox mode men det er der jeg føler meg mest hjemme. Har ikke prøvd survival ordentlig enda.

Lenke til kommentar

Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere?

Kompromissløs underholdning, men tror at man bør ha en viss ide om hva man skal foreta seg(for det inkluderer bygging, Minecraft style). Utrolig morsom fysikk, kan være en ekkel læringskurve.

Lenke til kommentar

 

Noen som har Space Engineers? Fått forskjellig respons fra venner, noen sier det er jævla fett mens andre sier det suger. Hva sier dere?

Kompromissløs underholdning, men tror at man bør ha en viss ide om hva man skal foreta seg(for det inkluderer bygging, Minecraft style). Utrolig morsom fysikk, kan være en ekkel læringskurve.

 

Er enig i ekkel læringskurve. Utrolig uvant uten tyngdekraft. Om man bygger uten gravitasjonsfelt. Men blir jo litt underholdning av det og. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

One Finger Death Punch koster 15 kroner dessverre.

 

Det gamle XCOM-spillet, UFO Defense, koster 12,24.

 

Marlow Briggs and the Mask of Death er jo et veldig underholdende actionspill til 7,20 da. Jeg syns iallefall det var verdt pengene. Mye moro og god humor.

Marlow Briggs så jo rett og slett awesome ut, så gikk for den. Takker for tips :)

Lenke til kommentar

Jazzpunk er veldig bra ja. Litt kort, men verdt det likevel.

 

Ellers kan jeg anbefale The Inner World hvis man liker pek-og-klikk spill. Rundet det i går og det var helt fantastisk. Alt fra grafikk, musikk, historie og humor var knallbra. Satt og flirte flere ganger, og det er ikke ofte jeg gjør det i eventyrspill.

 

Year Walk er også ganske bra, og passer fint på denne årstiden.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...