Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å selge kortene er faktisk helt greit. Har rett i underkant av 500 spill, og har samlet endel kort kan man si. Jeg er bombesikker på at jeg minst har samlet 200 kroner på den måten.

 

Greit nok, det er omtrent ingenting hvis man setter det opp mot en times skikkelig jobbing, men samtidig er det jo penger man bruker mot noe man har lyst på, og da har det plutselig litt verdi likevel (synes jeg).

 

Tips: spar pengene til salget (y)

Endret av kimbert007
Lenke til kommentar

Advarsel: Civ 5 vanilla suger hesterumpe. Uten tilleggspakkene (hvertfall den første) oppleves spillet som uferdig.

 

Med tilleggspakkene er det derimot fantastisk.

Det var da som svarte! Hvilken DLCer trenger jeg da?

Sto dette under spillets beskrivelse:

 

Includes 16 items: Civilization V, Civilization V: Gods and Kings, Civilization V: Brave New World, Civilization Pack: Babylon (Nebuchadnezzar III), Civilization and Scenario Pack: Polynesia, Civilization and Scenario Pack: Denmark - The Vikings, Civilization and Scenario Pack: Korea, Double Civilization and Scenario Pack: Spain and Inca, Wonders of the Ancient World Scenario Pack, Cradle of Civilization - Mediterranean map, Cradle of Civilization - Asia map, Cradle of Civilization - Americas map, Cradle of Civilization - Mesepotamia map, Explorer's Map Pack, Scrambled Continents Map Pack, Scrambled Nations Map Pack, Conquest of the New World Deluxe Scenario

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Gods and Kings er essensielt. Jeg hadde ikke giddi å spilt uten den.

Brave New World er den nyeste. Den tilfører også veldig mye bra, men er ikke like "kritisk" som Gods and Kings.

Resten er unødvendige. Det er kartpakker, scenarier og ekstra sivilisasjoner å spille. Kjekt å ha, men på ingen måte nødvendig. Det er bare Gods and Kings og Brave New World som endrer spillmekanikken.

Lenke til kommentar

Nice :) Trodde jeg måtte kjøpe alskens DLCer itillegg, så fikk sånn små panikk her.

Da får man prøvd ut litt turbasert spill i helga, får nå bare håpe jeg liker sånne typer spill da.

Er primært mest fps spill jeg spiller, men det er jo ikke akkurat så avslappende at det gjør noe, så skal nå gi turbasert sjangeren en sjanse.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Må si jeg liker den juvel-greia Steam kjører for tiden. Konverterte alt jeg hadde av bakgrunner og smilefjes og endte opp med nok juveler til å kjøpe 11 spill til en verdi av 1490,- fra ønskelista mi. Skal sies jeg kjøpte juveler for 149,- i tillegg, men det blir jo uansett 90% rabatt totalt sett. Happy days! Og enda er ikke julesalget begynt for fullt :fun:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt verdien på gemsa jeg. Ta et platinum kort jeg solgte for 30 kr, det ville gitt meg 200 gems. Når man ser hvor mange gems som kreves for å vinne en auksjon må det jo bli infernalsk dyrt?

Ja,tenkte det jeg og da jeg så de som hadde bydd flere millioner "gems" for ett spill. Gjorde om tinga mine til gems og solgte de for tilsammen 50 kroner ish. Nok til ett par keys i cs ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...