Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Huff....det her er på kanten til latterlig. Alt for mange spill ifra før og jeg bare legger til flere å flere...bra salget er snart over!

 

Vi mennesker og fristelser.. Heldigvis har jeg råd til å kjøpe et par spill på salg, ellers hadde jeg vært blakk for lenge siden.. :( Dog bruker jeg egentlig en liten formue på spill, noe som kunne gått til helt andre formål.

 

 

Ser du spiller en del The Secret World, er det verd penga (blir sikkert et kjøp dersom det går under 50 lappen)? Har vurdert å kjøpe det en stund, men er litt skeptisk til om det er bug heaven eller om det faktisk er et godt fungerende spill? Spiller for tiden Drømmefall: Den lengste reisen, da jeg for ikke så lenge siden ble ferdig med Den lengste reisen, som var digg, dog synes jeg det var aaalt for langt, ble ganske lei dialogen, etter å ha spilt i rundt 20ish timer.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Secret World er verdt å spille bare for historiene du opplever. Ganske kult med konspirasjoner i nåtiden.

 

Jeg har ikke venner å spille det med, så blir mest soloplay når jeg holdt på.

 

Så gameplay'en er ikke noe å skryte av med andre ord? Kommer sikkert til å kjøpe det, hadde vært kult å spilt med noen, så du må bare si ifra dersom du vil spille sammen. :)

Lenke til kommentar

Legg meg til på Steam, så ser du om jeg spiller eller ei. ;)

 

Gameplay er ganske greit. Det er bedre slossing enn i WoW, men ikke like kult (syns jeg) som i TERA. Men det er langt mer enn bare å spamme 1-2 knapper. Og så må man være veldig fleksibel med å skifte builds. Er ikke gameplay som får meg til å bli lei akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Legg meg til på Steam, så ser du om jeg spiller eller ei. ;)

 

Gameplay er ganske greit. Det er bedre slossing enn i WoW, men ikke like kult (syns jeg) som i TERA. Men det er langt mer enn bare å spamme 1-2 knapper. Og så må man være veldig fleksibel med å skifte builds. Er ikke gameplay som får meg til å bli lei akkurat.

 

Kjøper det på Origin da det er bedre pris der. Men vil vel tro det er mulig å game med hverandre selv om jeg ikke bruker steam versjonen?

Lenke til kommentar

Dette er det første større Steam-salget hvor jeg ikke har kjøpt noe som helst. (Men hadde det ikke vært for at jeg kjøpte dem under dette Exploration-salget som lå tett opp til jul, hadde det nok blitt 3-4 spill nå.)

 

Sitter og lurer litt på Shovel Knight eller Strider sånn helt på tampen, men sannsynligvis drøyer jeg det..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Ja, salget er over nå. Litt vemodig, men jeg føler liksom at det ikke har vært noe spesielt. Har kjøpt noen spill, men ikke flere enn ti, det er jeg sikker på.

 

Spillet jeg gleder meg mest til å få spilt er vel Age of Mythology, men før det meste jeg så fullført Walking Dead sesong 2.

Endret av kimbert007
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser Steam har fått fps-teller nå. Aktiverte den og testet det ut i Resident Evil HD. Lå et sted mellom 100 og 120, utenom cut scenene som er låst på 30 da. Enkelt og greit å holde øye med fps uten å måtte ty til ekstraprogrammer.

 

Nvidia har denne funksjonen innebygd så du kan får det i alle spill du eier.

Lenke til kommentar

 

 

Ser Steam har fått fps-teller nå. Aktiverte den og testet det ut i Resident Evil HD. Lå et sted mellom 100 og 120, utenom cut scenene som er låst på 30 da. Enkelt og greit å holde øye med fps uten å måtte ty til ekstraprogrammer.

 

Nvidia har denne funksjonen innebygd så du kan får det i alle spill du eier.

Det hjelper jo lite for de som har AMD-kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...