Gå til innhold

Kamptråd - Tyskland vs England (Åttendedelsfinale)


Latias

VM  

70 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Deilig å få en av disse lagene ut, liker ingen av de. Tyskland spiller finere og har en rekke spennende spillere nå, men samtidig ønsker jeg å se Argentina gruse England i kvarten samt at Tyskland totalt sett er en mye større trussel som vinner av VM. Satser på at James skader seg før fullspilt tid og at Green blir helten i straffekonken, det ville vært magisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rob Green has trained today and in 3 hours he had 4,000 shots fired at him and did not concede a single goal. Tomorrow, him and Heskey will train with the rest of the squad.

 

HAHAHAHAHA :lol:

 

The England lads had a get-together after the game and bought Robert Green a drink to commiserate. He spilled it.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Rob Green has trained today and in 3 hours he had 4,000 shots fired at him and did not concede a single goal. Tomorrow, him and Heskey will train with the rest of the squad.

 

HAHAHAHAHA :lol:

 

The England lads had a get-together after the game and bought Robert Green a drink to commiserate. He spilled it.

 

22 skudd i minuttet... haha, særlig :p

Lenke til kommentar
Englands VM-spillere har besøkt et barnehjem i Cape Town i dag.

- Tøft å se alle de triste ansiktene helt uten håp, sa Benny (6) etterpå.

 

Fine de der :)

 

Håper faktisk styrken til Heskey kan bli nyttefull mot Tyskland. Dette blir mesterskapets kampfor min del. Hver Englandkamp fra nå av blir en finale.

Lenke til kommentar

Er redd denne kampen kan bli et antiklimaks, jeg har gått og gleda meg siden det ble klart, og det kan bli ordentlig stort. Det beste hadde vært masse mål og kort, og straffekonk som England vant etter Terry-straffe, men tror egentlig Tyskland tar det her. Hvis ikke må England heve spillet sitt noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Trur nok denne kampen blir en ny Portugal-Brazil kamp, bare at denne må ende med en vinner. Og dette skjer mest sannsynlig ved straffekonk. For min del kan det bli straffekonk, men da heller etter for eksempel 3-3 stilling, med mange målsjanser og gode friske spillere. England er de som burde skjerpe seg, om de skal klare å vinne denne kampen! Håper bare at de var veldig slappe i gruppespillet, og viser seg godt på banen nå, helst da med en Rooney som yter 100%

 

Da blir jeg fornøyd!

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Rob Green has trained today and in 3 hours he had 4,000 shots fired at him and did not concede a single goal. Tomorrow, him and Heskey will train with the rest of the squad.

22 skudd i minuttet... haha, særlig :p

Du skjønte den tydeligvis ikke? :p Om det så er mange skudd er hele en spøk. Heskey scorer aldri.

Lenke til kommentar

Rob Green has trained today and in 3 hours he had 4,000 shots fired at him and did not concede a single goal. Tomorrow, him and Heskey will train with the rest of the squad.

22 skudd i minuttet... haha, særlig :p

Du skjønte den tydeligvis ikke? :p Om det så er mange skudd er hele en spøk. Heskey scorer aldri.

 

Skjønte det :p

måtte jo bare kommentere :D

Lenke til kommentar

In a previous life Robert Green was a bus driver. However, Will and Guy heard that he was sacked because he didn't make any stops.

 

John Terry said: "The whole defence is behind Rob Green." With hindsight, that's a good place to stand.

 

My computer's been infected by the Robert Green virus. Now I can't save anything.

 

Why is Robert Green like ITV High Definition? They both switch off at the crucial moment.

 

These Rob Green jokes are getting out of hand... In fact they're crossing the line

 

Begynner å bli en del bra nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...