Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Har spillt noen timer nå så og liker spillet veldig godt.

har merket noen striper i skjermen noeng ganger så er ikke helt feilfri grafikk, men ikke noe lag. Synes menyen er noe tungvinn og treg.

 

Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer, men ikke alle knappene som tute eller vindusviskere..

 

Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt.

 

Men klarer ikke å finne ut hvordan man legger til venner.. Noen som vet?

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

 

Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke

 

 

Enig. ble litt overrasket når det ikke var eget oppsett for G25/G27 på innstillingsmenyen. Er det ikke mulig å mappe horn/viskere til knapper på G25/27?fant omsider ut at jeg kunne bytte til langlys med den ene røde knappen på rattet, men har jo fremdeles et par knapper som ikke brukes til noe.

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Har spillt noen timer nå så og liker spillet veldig godt.

har merket noen striper i skjermen noeng ganger så er ikke helt feilfri grafikk, men ikke noe lag. Synes menyen er noe tungvinn og treg.

 

Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke alle knappene, som tute eller vindusviskere..

 

Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt.

 

Men klarer ikke å finne ut hvordan man legger til venner.. Noen som vet?

 

Ang skade, du har kjørt premuim car? Om du så har det, krever det en ganske real krasj for å oppnå en liten bulk. Veldig realistisk skademodell kan jeg vell ikke si det er ..

Lenke til kommentar

Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke alle knappene, som tute eller vindusviskere..

 

Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt.

 

Men klarer ikke å finne ut hvordan man legger til venner.. Noen som vet?

 

Grunnen til at G25/G27 ikke støttes 100% er fordi logitech ikke ville endre firmwaren på rattene mener jeg å huske å ha lest et eller annet sted.

 

Venner er vel de man har på Playstation fra før.

Lenke til kommentar

Det blir helt feil å si at g25/g27 ikke støttes, for det gjør det, men ikke offisielt.

Skal du endre på knapper osv.. så velger du bare driving force pro rattet i options, så kan du endre knapper/funksjoner på G25/g27....

 

Spillanmeldelsene var litt dårlig ja, det ville nok ikke skjedd hvis de 800 standard bilene hadde vært premium idag, da tror jeg folk hadde holdt kjeft :p

 

Men seriøst dette spillet er helt rått, ingen vei tilbake til forza nå og spessielt det plastikk microsoft rattet som knirker så det renner av dårlig kvalitet!

Lenke til kommentar
Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke
Enig. ble litt overrasket når det ikke var eget oppsett for G25/G27 på innstillingsmenyen. Er det ikke mulig å mappe horn/viskere til knapper på G25/27?fant omsider ut at jeg kunne bytte til langlys med den ene røde knappen på rattet, men har jo fremdeles et par knapper som ikke brukes til noe.

Jeg fikk og lys på den røde knappen:)

 

Har spillt noen timer nå så og liker spillet veldig godt.har merket noen striper i skjermen noeng ganger så er ikke helt feilfri grafikk, men ikke noe lag. Synes menyen er noe tungvinn og treg.Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke alle knappene, som tute eller vindusviskere..Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt. Men klarer ikke å finne ut hvordan man legger til venner.. Noen som vet?
Ang skade, du har kjørt premuim car? Om du så har det, krever det en ganske real krasj for å oppnå en liten bulk. Veldig realistisk skademodell kan jeg vell ikke si det er ..

Ja, har premium bil.. Kræsjet ganske hardt.. Men kunne vel vert hardere da:P Men leste at den ble bedre etterhvert som man gikk opp i lvl..

 

Men spillet støtter ikke Logitech G25 eller 27!!! Hva skjer med det?! Det er rett og slett for dårlig! På fem år burde klare å legge inn støtte for de beste rattene. De fungerer men ikke alle knappene, som tute eller vindusviskere..Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt. Men klarer ikke å finne ut hvordan man legger til venner.. Noen som vet?
Grunnen til at G25/G27 ikke støttes 100% er fordi logitech ikke ville endre firmwaren på rattene mener jeg å huske å ha lest et eller annet sted.Venner er vel de man har på Playstation fra før.

Okay, det var noe dritt da.. Nei, de vennene jeg har på listen kommer ikke opp i GT5.. Selv om to av dem har spillet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

 

Men seriøst dette spillet er helt rått, ingen vei tilbake til forza nå og spessielt det plastikk microsoft rattet som knirker så det renner av dårlig kvalitet!

 

akkurat det er jeg ikke så sikker på når Forza 4 er planlagt til release et halvår etter GT5:p tror nok GT5 fort blir passert. desverre får man vel nesten si. Hadde det bare kommet et skikkelig ratt til xbox. i frykt for å starte en OT-krig, så stopper jeg der.

 

Gleder meg til å jobbe mer med mustangen min når jeg kommer hjem. jeg digget detaljen at man kan bytte til dekk med gul/hvit påskrift. Mustangen min ble rå og se til med dekk/felg med gul påskrift:p

Lenke til kommentar

Det blir helt feil å si at g25/g27 ikke støttes, for det gjør det, men ikke offisielt.

Skal du endre på knapper osv.. så velger du bare driving force pro rattet i options, så kan du endre knapper/funksjoner på G25/g27....

 

Spillanmeldelsene var litt dårlig ja, det ville nok ikke skjedd hvis de 800 standard bilene hadde vært premium idag, da tror jeg folk hadde holdt kjeft :p

 

Men seriøst dette spillet er helt rått, ingen vei tilbake til forza nå og spessielt det plastikk microsoft rattet som knirker så det renner av dårlig kvalitet!

 

Skrev jo at det virket, men ville ikke kalle det støtte..

Men det er ikke plass til alle funksjonene på Logitech DFP.. Vil ikke bytte ut gir opp/ned med andre funksjoner..

Lenke til kommentar

 

akkurat det er jeg ikke så sikker på når Forza 4 er planlagt til release et halvår etter GT5:p tror nok GT5 fort blir passert. desverre får man vel nesten si. Hadde det bare kommet et skikkelig ratt til xbox. i frykt for å starte en OT-krig, så stopper jeg der.

 

 

Hvor bra det konkurerer mot Forza 4 er jo også avhengig av hva PD kommer med av patcher/DLC.

 

Hvor skriver jeg inn Audi R10 koden min?

 

PSN Store

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Har merket noen striper i skjermen noeng ganger så er ikke helt feilfri grafikk, men ikke noe lag.

Skader har jeg ikke sett noe til enda.. Har kjørt rett i veggen og blitt påkjørt uten at det hadde noen effekt.

 

 

Striper i grafikken har jeg også merket,midt på skjermen og i løp

med spreke biler.

Skade delen er skikkelig bob bob men kjørte et rally løp online og der ble bilen skikkelig vrak....vet ikke om man må komme til en viss rank eller om det blir oppdatert senere i spillet (SP)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...