Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Installerer dere spillet først eller kjører dere rett fra blu-ray'en?

 

Kan dere si litt om "loading"-tid på disse to alternativene?

 

Det ble sagt litt om dette i starten av videoen fra gamespot.com

 

Installerte først, og har ingenting å utsette på loadetider. Forza 3 har ikke kortere loading, som en sammenligning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G27, ingen over, ingen ved siden..

 

 

Skulle gjerne hatt et som er litt billigere enn G27, men som allikevel er godt å kjøre med..;)

 

Bare tull at man MÅ ha G27. Kjøp Driving Force GT hvis du skal ha noe billig, det koster 1/3 av prisen og er like godt og håndstøpt til spillet, men det ikke har H-giring.

 

Må du ha H-giring, må du la lommeboka di svi også, enkelt og greit.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Er fra Oslo. Min ble sendt på fredag. Fikk til og med 20% rabatt kupong fordi jeg var en av de 700 første kundene som forhåndbestilte spillet. Fikk også en kode til en Audi R10.

 

Jeg vet at langt utviklingstid av og til ikke betyr god kvalitet, men når firmaet har fått alle de 4 tidligere spillene innenfor samme sjanger til å være knall, skulle man tro de greier det bedre med 5'ern i et nestegenerasjon system. De greide det med PSone og PS2, men hvorfor ikke nå?

 

GT3 /4 hadde ingen direkte konkurranse på den tida. I dag er markedet for bilspel meir krevande og PD har ikkje heilt hengt med i tiden. Dei har virkeleg prøvd, men det var den siste finpussen. Det blir sjølsagt trekt samanlikningar til forza serien automatisk og der forza treffer blink på dei områda dei satsar så verkar PD litt usikre, vaklande. eit "dei gjore det, så derfor må vi nesten slenge det med også" prinsipp. det lyser igjennom på onlinedelen.

Nettopp, Forza har kommet med 2 spill til 360 i løpet av GT5s produksjonstid. Det Forza gjorde det bra, burde GT gjort det bedre. GT har jo satset mye på visuelt, men når de skuffer her og der på standardbilene (etter det jeg har lest, har ikke sett det selv) så skulle man tro i løpet av 6 år (?) at de ville ha rimelig god tid å pusse opp alle bilene.

Lenke til kommentar

GT5 er samme spillet som GT3 var. Et meget godt bilspill, men som ble enda bedre i GT4. Selvfølgelig er det mangler i spillet, noen av standardbilene ser jo ganske så jævlig ute, mens andre ser greie ut. Premium bilene er alle sammene flotte å se på, og har overbevisende motorlyder. Noen vil kanskje savne at motorlyden ikke er høyere inne i bilen, men det er vel en smakssak.

 

Selv startet jeg med en Honda CRX med 182 hester(standard bil) men den gruset jo alt i beginner delen. Er level 8 nå, og har nå fått kjøpt meg en Nissan Skyline R34 V-spec Nur edition. har chippet den, byttet til racingdekk, monternt på små vinger på frontspoiler og catkiller. Sort med sorte felger :p Skal få ut ett bilde eller 2 i fototråden senere.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...