Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som har spillet, jeg er ikke sånn kjeeempestor fan av bilspill, men jeg liker type Test Drive Unlimited, Race Driver: Grid ol. er GT5 noe jeg da burde gå for? Har ikke et ratt å spille med forresten, så det blir bare vanlig kontroll.

 

Kjøp GT5 prologue billig via PSN og test litt. Om det gir mersmak, kjøp GT5? ;)

Lenke til kommentar

Trenger desperat litt hjelp her nå. instalerte spillet i sta. når intro filmen kom så lurte jeg litt, null lyd. men uansett kom meg inn i spillet, null lyd i menyer, når jeg starter arcade game. generelt ingen lyd noe sted. har sjekka både lyd options ingame og lyd meny til playstation. står dts 5.1 på begge. og ja jeg har lyd ute i menyer på playstation og på andre spill. orker ikke helt å spille spillet når det ikke er lyd. noen som vet hva som kan være feil eller lignende?

 

jeg har en ps3 slim med 250gb om det har noe å si?

Lenke til kommentar

Til dere som har spillet, jeg er ikke sånn kjeeempestor fan av bilspill, men jeg liker type Test Drive Unlimited, Race Driver: Grid ol. er GT5 noe jeg da burde gå for? Har ikke et ratt å spille med forresten, så det blir bare vanlig kontroll.

 

Kjøp GT5 prologue billig via PSN og test litt. Om det gir mersmak, kjøp GT5? ;)

Vel jeg syns GT5P er ganske tamt i forhold til GT5, men det kan være en smaksak.

 

Hvordan i helvete skal jeg akseptere terms of service på online delen?! Trykker godta, og ingenting skjer.

Kanskje noe trøbbel med serverne for øyeblikket? Ellers kan du prøve å slå av og på.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Trenger desperat litt hjelp her nå. instalerte spillet i sta. når intro filmen kom så lurte jeg litt, null lyd. men uansett kom meg inn i spillet, null lyd i menyer, når jeg starter arcade game. generelt ingen lyd noe sted. har sjekka både lyd options ingame og lyd meny til playstation. står dts 5.1 på begge. og ja jeg har lyd ute i menyer på playstation og på andre spill. orker ikke helt å spille spillet når det ikke er lyd. noen som vet hva som kan være feil eller lignende?

 

jeg har en ps3 slim med 250gb om det har noe å si?

 

Mest sansynlig er det DTS som er problemet. Gå inn på lydinnstillingene og juster manuelt. Slå av DTS 5.1 og bruk heller Dolby Digital 5.1

Lenke til kommentar

Kjekt spill, spilt noen timer nå :)

 

Men merker når jeg er trøtt så kan d bli vansklig og holde seg våken. Sovna bak rattet 2 ganger i dag. Krever litt konsentrasjon dette spillet ja :p

 

Synes det går for treigt i meny'ene, alt ta for lang tid. Begynner og bli litt lei den taffeljazzen :p

 

Men ellers supert spill! :D

Lenke til kommentar

Gledet meg som et barn til julaften på dette spillet, gjett om jeg ble skuffet når jeg bare fikk en genser..

 

Men anyways, har spilt det i flere timer uten at jeg har klart å rettferdiggjøre "feil, mangler" osv.. Hadde nesten regnet med et 10/10 produkt etter så mye uttalelser om finpussing. Da lurer jeg virkelig på hva de har finpusset.. Som noen skrev tidligere i tråden, det føles rett og slett som PD ikke har hengt helt med, og tatt seg vann over hodet under utviklingen. GT5 var hovedgrunnen til at jeg kjøpte meg PS3, led meg gjennom dårlige multikonsoll porter og overdådig hype..

 

Har holdt følge med GT siden oppstarten, men dette var det siste jeg ventet av PD :(

 

Understreker at det er subjektivt, så det ikke blir noe grining..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...