Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Haha for en tulling

 

Mest aktiv i:

Microsoft (139 innlegg)

 

tragisk at du er aktiv i forza diskusjoner og så plutselig dukker du opp i Sony delen og disser GT5. Jeg tror du lyver og troller.

 

Eller kanskje han bare er oppriktig opptatt av bilspill og har den siste tiden oppholdt seg i Microsoft delen som en naturlig følge av at Sony de siste årene ikke har hatt noe å bidra med på den kanten? Det må være lov å ytre sine meninger uten å bli beskyldt for å være fanboy og drive med trolling hver jævla gang.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ventet i fem år, kjøpte spillet i dag, spilte en time og slo av.

 

GT4 med bittelitt forbedret grafikk holder ikke mål i år 2010.

 

Selger konsoll og spillet til en rimelig penge i morgen. :)

Tror nok det skal gå ganske problemfritt :p

 

Hvilke positive og negative sider ser du ved Forza 3 og GT5?

 

Grafikk og fysikk er best i GT5, men FPS er ikke stabil. Nevner igjen de katastrofale lydeffektene som er en skikkelig dealbreaker for meg.

Hvis man er 12 år og synes alle biler i det virkelige liv låter helt likt, så er det jo greit.

 

Forza Motorsport 3 har et greit online-samfunn, enormt mye bedre lydeffekter og stabil FPS (en naturlig konsekvens av at utviklerne ikke tok seg vann over hodet med visuelle effekter og altfor mange AI-biler). EDIT: Men jeg er møkk lei av FM3 nå, og håpet virkelig at GT5 skulle innfri.

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Må vell fylle inn navn osv?

 

Litt wierd den delen med en annen sjåfør AI som kjører for deg.

 

Nja...

Ene feltet skal maks skrive 20 tegn på den andre feltet maks 80 det er alt man kan velge, går ikke ann å gå tilbake heller, prvd å restarte spillet flere ganger

Skjønner ikke en dritt..

 

Noen som har spillet som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Ventet i fem år, kjøpte spillet i dag, spilte en time og slo av.

 

GT4 med bittelitt forbedret grafikk holder ikke mål i år 2010.

 

Selger konsoll og spillet til en rimelig penge i morgen. :)

 

Skjønner ikke hvordan du kan vurdere spillet etter kun en times spilling. Er ikke mange bilene du har fått låst opp på den tiden. Jeg var også litt skuffet til å begynne med, men etter å ha spilt det nå i flere timer har jeg endret mening. Gi det litt flere timer.

Lenke til kommentar

Ventet i fem år, kjøpte spillet i dag, spilte en time og slo av.

 

GT4 med bittelitt forbedret grafikk holder ikke mål i år 2010.

 

Selger konsoll og spillet til en rimelig penge i morgen. :)

 

 

En som er i form ser eg. Må ikke du overdrive er du snill... Dette er å blir det beste bilspillet på markedet.

Lenke til kommentar

Må vell fylle inn navn osv?

 

Litt wierd den delen med en annen sjåfør AI som kjører for deg.

 

Nja...

Ene feltet skal maks skrive 20 tegn på den andre feltet maks 80 det er alt man kan velge, går ikke ann å gå tilbake heller, prvd å restarte spillet flere ganger

Skjønner ikke en dritt..

 

Noen som har spillet som kan hjelpe meg?

 

Kommer ikke lengre enn til det bildet, uansett hvabjeg fyller ut der så hjelper det ikke å trykke på ok, den bare blir værende der..

Any1??

post-6020-0-69413600-1290551741_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skal ut å kjøpe spillet i morgen. Men lurer på om jeg skal koste på meg Collectors utgaven eller bare den vanlige utgaven? I hovedsak så er det vel denne manualen/boka "apex" som skiller? Får man noe nyttig ut av denne, eller er det bare morsom lesing? Om det går ut på at du ikke må bremse mens du svinger osv så vet jeg ikke om jeg gidder :p

Lenke til kommentar

Løsningen jeg fant: Logg ut av PSN, og start spillet, og ikke logg inn når spillet spør deg om det.

Da skipper spillet over denne irriterende biten som er helt bugga.

 

Takk for svar, da prøver jeg det ut, enig at denne bugga er helt på jordet har nesten revet av håret mitt i frustrasjon i over 1 time, men vil man anta dette er grunnet at online delen ikke er på nå som fører til dette, for ellers vil jo man ikke få spilt online om man ikke logger seg på psn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...