Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

Ser ut som den oransje kjerra der er laget av plastelina...registrerer også i videoen at lydene fremdeles er forferdelige og dekkene virker som de er laget av stål..Det smerter meg at dette spillet blir mindre og mindre aktuelt for min del

Lenke til kommentar

Ser ut som den oransje kjerra der er laget av plastelina...registrerer også i videoen at lydene fremdeles er forferdelige og dekkene virker som de er laget av stål..Det smerter meg at dette spillet blir mindre og mindre aktuelt for min del

 

At du ikke bare kjøper deg en ekte bil og kjører på Våler, Rudskogen etc, da har du ekte lyder og ekte følelser, nærmere virkeligheten kommer du ikke :thumbup:

Lenke til kommentar

Forstår godt frustrasjonen til de som synes skademodelleringen er elendig. Sammenlignet med konkurrenter på andre konsoller er jeg veldig enig. Det som dog er viktig for meg er om skaden på understell og motor gir innvirkning på kjøreopplevelsen. Hvis det, er det ikke så viktig om skaden ser 100% perfekt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Ser ut som den oransje kjerra der er laget av plastelina...registrerer også i videoen at lydene fremdeles er forferdelige og dekkene virker som de er laget av stål..Det smerter meg at dette spillet blir mindre og mindre aktuelt for min del

 

At du ikke bare kjøper deg en ekte bil og kjører på Våler, Rudskogen etc, da har du ekte lyder og ekte følelser, nærmere virkeligheten kommer du ikke :thumbup:

 

Hehe, sant sant, men da er det nok mer realistisk for min del å kjøre grom-kjerrer på konsoll/pc:) Men dere må kunne være enig i at dekk-effektene og motorlydene alltid har vært (og tydeligvis fremdeles er) en av GT seriens svake punkt?

 

Det, kombinert med standard/premium bil-opplegget synes jeg er de største "aber'ene" så langt.

Lenke til kommentar

Tror de tidligere kjephøye Forza utviklerene sitter å sliter seg i skjegget nå. Spesielt siden deres ultimate bilspill Forza 3 til nå har klart usle 3 millioner, mot forza 2 sine 4 millioner.

 

 

 

 

Here’s a quick overview of what’s been discussed in the TGS 2010 GT5 breakout session:

Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.

“Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.

GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.

Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.

Rally mode can be played either on or offline.

Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.

Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.

Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.

Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.

Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.

The Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen will be in the game.

Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun.

 

 

 

Kilde

 

 

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg synes virkelig det er verdt det. Det er virkelig verdt det. Kanskje egentlig kjøpe 3 måneder, da 1 måned kan bli kort, jeg startet med 3 måneder, det ble akkurat lenge nok for meg. SÅ hadde jeg en pause på 2-3 måneder og har startet på en ny 3 måneder nå.

 

Forresten, om du velger å starte med en "standard" 3 måneder, så legg meg til som "referall"(eller hvordan det skrives) da får jeg nemlig 10$ i bonus (som jeg da godt kan la være å bruke, også sende over til deg om du blir hekta. Så vidt jeg vet så skal det gå).

 

Nå skal det sies at rFactor til under 300kr og løp med over 30 deltakere i http://www.rln.no er mer morsomt, med tanke på løpskjøring. Mens iRacing har en uovervinnelig fysikk, imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

http://n4g.com/news/550568/official-all-cars-in-gt5-will-have-interior-views

 

Bekrefta her at det skal være cockpitview i alle 1000+ bilene,

Bekreftet her at det kun er premium bilene som har cockpit view: Inside simracing

ca 7 min 30 sek inn i videoen.

 

Det suger balle, intenst. Det er ikke bare det at du ikke får det visuelle med ratt, dash, osv. Det er også følelsen av at du sitter med et halvferdig produkt. Halve moroa med GT serien for min del, er å samle på biler. Dette er nok til at denne moroa forsvinner. Etter å ha samlet alle de (250-ish?) standardbilene, er det en SKIKKELIG nedtur å plukke alle de "halvferdige" bilene, som man da i praksis har sett/hørt/kjørt før i tidligere GT utgivelser. Og argumentet "du klarte deg godt uten cockpit på tidligere GT'er" holder ikke. Dette er 2010.

 

Jeg dras mer og mer mot et comeback til pc-racing, sammen med et par andre i tråden her. G-25 rattet, ny pc og 24" skjerm står og venter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Gran Turismo 5 er grunnen til at jeg kjøpt PS3! Får bare håper det lever opp til forventningene.

 

Befant meg i de tanke-baner et par år jeg også. Nå begynner jeg å innse at det blir en litt vel voldsom investering for noe som ser ut til å bli mye mindre enn jeg håpet...Har selvsagt fremdeles håp, men klarer ikke å se for meg at det lever opp

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...