Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen detaljer om "my lounge" som blir multiplayer vinduet ditt i GT5.

 

"My Lounge is GT5's hub from which you'll access all of GT5's new online features. Hit the Community tab and you'll pull up a bulletin board filled with your latest stats and your recent mail from friends and other players.

 

You can browse through your friends' bulletin boards and check their progress on and offline, and send out mail and challenges. My Lounge supports voice chat for up to 32 players and lets you host 16-player online races or spectate on races in progress, as well as watch the GT-TV VOD service and race replays."

 

Er virkelig spent på om PD klarer å lage en solid velutrustet onlinetjeneste.

 

Kilde

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Track creator er bekreftet! :D

 

Rather than being a fully featured editor – a feature that, Yamauchi confessed, was tinkered with but deemed too complex – the course maker allows players to select certain set parameters to create a track. A theme can be selected, with the Belgian High Fens or Toscana two examples, and the individual track sectors are then defined.

 

Sectors are edited individually, with frequency of curves, sharpness of corners, degree of topography and banking angle are set with a series of sliders.

 

IGN Kilde, de har trekt artikelen tilbake da den brøt med avtalen med PD. Vil bli tilgjengelig igjen senere.

 

Dynamisk vær, ryggelys, bremse/skrense spor, Cart racing er andre stikkord.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Da har jeg mekka meg ræsingstol sjøl, så nå bør GT5 komme til avtalt tid! Mulig jeg burde skaffe meg G25 også, noen som vet hvor kompatibelt det blir med GT5? Og da mener jeg analog clutch og H-giring til den store gullmedaljen.

 

Jeg har g25 og det funka som bare det med prologuen (H-gir og clutch), så jeg tar det for gitt at samme kompatibilitet er videreført til GT5. Eneste prakket var at (hvis jeg ikke husker helt feil) måtte holde inn trekant så og så lenge for å aktivere H-giringen. Dette gikk sjelden på første forsøk.

 

Ellers så har jeg egentlig lagt mine GT5 planer på is..vil se grundige reviews før jeg bestemmer meg helt

Lenke til kommentar

jeg har bestilt Gt5 signature edition når det ble tilgjengelig,det blir dyrt som fy.og gud som jeg gruer meg til sertifikatene,jeg hater de.de skulle ikke vært med,driter i at simulator spill og greit nok at man trenger sertifikat for å kjøre bil irl men ffs,fra gt2 til gt4 de har så små marginer for errors.

 

gleder meg ekstremt til jeg får åpna den kofferten gt5 og får titta på alle de goodiesene for en pris på 2000SEK,dam signature edition er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...