Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny seasonal event når psn er oppe!

 

Old Timer Muscle Car Championship

Daytona Super Speedway (5 Laps, 116,000 Cr.)

Indy Road Course (5 Laps, 101,700 Cr.)

Cape Ring Outside (5 Laps, 121,100 Cr.)

Laguna Seca Raceway (5 Laps, 114,600 Cr.)

Toscana (Pavement) 104A (5 Laps, 130,800 Cr.)

Lenke til kommentar

Er det noe liv, eller er de fleste gått lei? :) Har ikke spilt på en god stund selv.

 

Tja.. ikke spilt noe på 1,5 måned, dels pga ferie og dels pga PSN har vært nede. Jeg sjekker sikkert de nye seasonals, men regner med at få L.A. Noire i morgen, så da blir det nok en lengere GT5-pause. Mangler bare å samle 30-40 biler, så har jeg alle, men tar en evighet å spare sammen til de i 10-20 millioners klassen og grinding gidder jeg ikke riktig lengere.

 

Men men.. fik da mye moro for de 400 kr spillet kostet.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan få level litt kjapt?. Jeg begynner nemlig å bli litt lei av å kjøre på må-få for å kunne ta i bruk nye biler o.l.

Spesial/seasonal events + lisenstestene? Har du kommet langt er det uansett grinding i massevis som gjelder. :/

Lenke til kommentar

hadde vært gøy det ja,men har ikke spitl GT5 på over 1måned nå og merker det når det gjelder bremsinga og timingen på svingene osv.spiller nå shift og blit vant med det. Hvis jeg skal holde på med GT5 så må jeg trene meg opp igjen og jeg har andre spill jeg vil gjøre ferdig.

Lenke til kommentar

Akkurat tatt meg noen treningsrunder etter gudvethvorlenge siden sist.

Klarte å sette 1.42 på rad og rekke. Så i den andre tråden at han lå på 1.45 til vanlig. Får håpe jeg blir paret opp med han.

 

Noen som er hypp på å dele innstillinger hvis dere skal spille? :)

Lenke til kommentar

shift 2 unleashed? Hvordan er det?

 

Har ikke begynt på shift 2 enna siden jeg vil gjøre ferdig shift 1 slik jeg da ser hva de har gjort forskjell fra Shift1 og 2,men regner med at jeg begynner på shift 2 i helja da jeg har NFS world tour på NFS shift 1 og gjøre og noen invitational events.

 

Det var helt rart og gå fra Shift til GT5 igjen,jeg gikk jo da direkte inn til seasonal eventsen me F10,men var mye kjappere respons på svingene hvertfall.

 

Til de som holder på shift2,er virkelig helmet cam så annerledes enn vanlige.

1 ting jeg virkelig hater Drifting,prøvde det litt på shift 1 og er ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar

Akkurat tatt meg noen treningsrunder etter gudvethvorlenge siden sist.

Klarte å sette 1.42 på rad og rekke. Så i den andre tråden at han lå på 1.45 til vanlig. Får håpe jeg blir paret opp med han.

 

Noen som er hypp på å dele innstillinger hvis dere skal spille? :)

Har greid 1.40.1 og har fortsatt en del å gå på, med disse:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?p=5333738#post5333738

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...