Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man har flere drivers med på et enduranceløp. Vil da xp-bonusen bli fordelt jevnt blant disse?

 

XP blir visstnok fordelt etter hvor mange runder hver fører har kjørt.

For eksempel hvis en kjører 20 runder og en annen 10 i et løp på 30 runder, så får den første føreren 2/3 av den XP som en fører vil fått hvis han hadde kjørt hele løpet alene., mens den andre får 1/3.

 

 

Er den noen som har sett at det ser ut til å være store ting på gang med GT5:

http://www.gtplanet.net/gt5-spec-2-0-is-coming-dlc-to-follow/

Lenke til kommentar
If Sebastian Vettel becomes the winner of the F1 World Championship title in the Oct. 9 Formula 1 Suzuka GP, To commemorate Vettel’s 2 year consecutive world championship title, We’ll give away the “Red Bull X2010 S.Vettel” color, TO EVERYONE WHO LOGS ONTO GT5 WITHIN 1WK FROM VETTEL’S VICTORY…

 

Det betyr vel at vi bare får fargen. Slik jeg tolker det, desverre :dontgetit:

Lenke til kommentar

Neida, det står en oppklaring nederst i GTPlanet artikkelen.

 

"UPDATE: There was some confusion about whether players would receive only the Red Bull X2010 S. Vettel “color”, or the car itself. Kazunori has since clarified his comments in another tweet, confirming the car itself will be awarded."

Lenke til kommentar

Er den noen som har sett at det ser ut til å være store ting på gang med GT5:

http://www.gtplanet....-dlc-to-follow/

 

Store ting som skjer ja. Jeg er spent. Får håpe Kaz ikke skuffer oss. Hadde vært digg med noe grensesprengende materiale, gjerne noe som koster en slant hvis det er det som skal til...

 

Ja. Det skal bli veldig spennende å se hva de kommer med. Nye baner som er mulig å bruke online er veldig savnet. Bedre onlinefunksjonalitet er ønsket!

Lenke til kommentar

Merket at jeg manglet en contest i Amatør ligaen. Pick-up konken. Hvor får jeg tak i en pick-up? Har nettopp begynt å spille GT5 etter en lang pause. Herlig å begynne igjen.

 

Sjekk bruktmarked, eller så har vel Dodge en i bilbutikken (ny) hvis jeg ikke husker helt feil? Riktignok en dritt av en Ram, men likevel.

Lenke til kommentar

Merket at jeg manglet en contest i Amatør ligaen. Pick-up konken. Hvor får jeg tak i en pick-up? Har nettopp begynt å spille GT5 etter en lang pause. Herlig å begynne igjen.

 

Om du klarer bronse på IA sertifikatet får du Dodge Ram. Riktignok en dritbil men det er et enkelt løp uansett.

Trøst deg med at du slipper å kjøre den igjen.

Lenke til kommentar

Var ihvertfall enkelt å skaffe seg 5 mill ekstra...bare synd de gir bort denne bilen, online delene er overskygga av noobs som har fått seg denne.

Håper 2.0 gir litt bedre lyd fra bilene som har titanium eksos, har nå skiftet til racing eksosanlegg på nesten alle biler for å få en noenlunde normal lyd. Ble fælt å høre lyden da man kjører lange løp :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...