Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det bare meg?? eller har det blitt lettere å ta gull på licence nå enn det var i starten??? mulig jeg har blitt flinkere (håper jo det) men synes noen var syykt vanskelige å få gull på u mars... men nå har det gått veldig greit.. rare greier. noen andre som har følt det sånn?

Lenke til kommentar

Kjørte ''Endurance - Grand valley'' i dag med Toyota Minolta, og kom til å tenke; er ''Grand Valley'' en vanskelig bane? Merket jeg sleit med å holde konsistente rundetider.. Mulig det er fordi jeg kjørte med racing soft dekk som slites raskt.

 

grand valley litt vanskelig hvis du ikke er kjent med den fra før av. Jeg brukte vel bugattin der trur jeg og mener jeg brukte Racing Hard og trur jeg bytta dekk hver 10lap ellerno.Dekkene blir jo dårligere for hver runda og mer du bremser mens du svinger.Så logisk blir jo tidene dårligere når dekker blir dårligere i med at du får dårligere grip.

 

du har noe og se fram til på nurnbugring 24h;)

its basically hell on earth^^:p

Lenke til kommentar

Er det 24 timer i sanntid? Tenk å kjøre 23 timer og 50 minutter og lede hele veien, og så går strømmen... :p

 

Jeg prøvde for øvrig GT5 Prologue i går (med DFGT ratt), så nå stikker jeg ned og kjøper fullversjonen. :p

 

Det er 24timer i et ja,real time seff. for meg så spiller ikke den save featuren i løpa noe for meg. Du har Le Mans og nurnburgring 24h,le mans er faktisk ganske morsom bane,men nurnburgrin er pain the ass med X10 bilen.

 

Sann som jeg gjorde satt meg ned for og kjøre 24timers løpet,men tru jeg tom omkring 6timer og tok spillet på pause når jeg skulle legge meg og begynte med det igjen neste dag,rinse and repeat.Det finnes sikkert noen som har sittet 24timer i strekk også,men det er for sykt.

 

Morsomt at du nevner at kan gå,det skjedde faktisk på noen nabo leiligheter,men ikke min.Jeg trur jeg holdt på med 9hour løp i b-spec ellerno.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å prøve de Endurance-løpene. Jeg har spilt alle GT'ene frem til GT5: Prologue, men dette er første gang jeg spiller med ratt. Faktisk var jeg ikke så interessert i GT3 og 4 fordi jeg bare hadde gamepad, så det tok tid å overbevise meg selv om at jeg måtte ha et ratt. Men da jeg først hadde det ble det noe helt annet.

 

 

Jeg leste for øvrig Official Playstation Magazine i dag, og de hadde to ting jeg syntes var ganske interessant. For det første lot de en rally-ekepert prøve forskjellige bilspill for å se hvor realistiske de var. Dirt 3 fikk fire av fem stjerner. GT5 fikk full pott. Shift 2 fikk bare to stjerner, og Test Drive Unlimited 2 fikk stryk. :p Men det jeg syntes var mest interessant var at han sjefen bat Gran Turismo var med i et ekte 24-timers billøp (på lag med andre, riktignok, men han kjørte en god del selv også, inkludert over mål), og han vant faktisk. ;) Når han skryter av å kunne kjøre og ha mye kunnskap om biler er det nok ikke bare tomme ord.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp her. Sliter noe sinnsykt med den siste til B-lisensen. Hele greia består i å kjøre en runde på Indianapolis, og vi skal komme oss fra sisteplass (nr 16) til minst nr 9 på en enkelt runde. Problemet er at selv med full gass hele veien og ved å bruke så mye slipstream som overhodlet mulig har jeg ikke sjanse til nå igjen nr 9. De ti første er greie nok, men der sier det stopp. Det som er rart er at selv om jeg ligger rett bak nr 9 og gir full gass har jeg ikke sjanse å nå ham igjen. Er jeg litt for lang bak trekker han i tillegg ifra, selv om jeg ikke aner hvordan det er mulig. Når jeg gir full gass hele veien burde jeg da ha en viss sjanse? Men neida. Bruker for øvrig ratt, så styringen er det ingenting i veien med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...