Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker L2 og R2 til brems og gass. Jeg håpte på mer kontroll slik, men det føles like upresist ut som med å bruke X og firkant. =/

 

 

hmm,for meg virker det helt motsatt når det gjelder gass og brems.Jeg føler faktisk at X og firkant er mer presist,men det kan være være siden jeg spilte gjennom GT2 de ble brukt og alt annet enn GT serien blir bare rart.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel X2010 er den raskete,men det er deffinitivt ikke den beste,Jeg likte veldig godt Ferrari Enzo,den er rask,ikke for vanskelig og håndtere og den kan ta mange løp.

 

 

har endelig gjort meg ferdig med 24h nurnburgring og faen for et slit,så guess what,nå har jeg 2 ferrari F10 og jeg får faen ikke gjort meg ferdig med den eventen på seasonal event.Etter det løpet er jeg ferdig med GT5,litt deilig,trenger bare og bruke opp 20mill også:p.

Lenke til kommentar

Nei, det er vel faktisk 24 ekte timer? Mener å huske en kompis kjørte et 24-hrs løp på GT4. Fikk en sinnsyk bil, men måtte ha ps2en på i flere dager på pause. :green: Tenk deg strømbrudd da, eller at ps2en failer. Haha... om det hadde skjedd meg tror jeg at jeg aldri hadde orket å sette i Gran Turismo igjen.

Lenke til kommentar

ja,24hour på nurnburgrin er hore på boks,og ja det et ordentlig 24timer.Jeg ble ekstremt frustrert når man kommer uti gresset og man prøver alt for og komme inn på banen så blir man bare dunka i andre siden og så snurrer man.

 

Jeg også var redd under løpet at ps3'n min eller leiligheten fikk strømbrudd,trur jeg hadde knekt gt5 plata i 2 da hvis det hadde skjedd.trur jeg hadde på ps3'n min siden tirsdag og ble ferdig igår,var drit.Så er psn nede og jeg får faen ikke tatt ferrari F1 challengen på seasonal eventen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...