Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel,hvis du har relativ raskere bil enn motstanderne bør du ikke tenke på og spinne rundt,jeg spant rundt en god del,men hadde null problemer.Men da kjørte jeg X2010 da.Men bruker biler som motstanderne bruker,da tenker jeg på BHP og PP da må du kjøre ganske feilfritt vil jeg tru,selv om du leder og drar i fra de litt og litt så må du inn og pitte og der taper også en god del.

Lenke til kommentar

De bilene man kjøper\bygger opp. Kan ikke de brukes i 1v1 Arcade Mode?

Jeg får frem bilene, men de er ikke oppgradert\tuna som dem er i "GT Mode". Noen som vet hvorfor det er?

 

Har feks en bil som er 812HK, mens når jeg skal teste den i Arcade så er den rundt 500HK. Kan dette fikses på?

Lenke til kommentar

Jeff Gordon school siste løpet får meg snart til å bare brekke hele det fordømte spillet, er jo helt håpløst^^ Når jeg endelig får det til og ser ut som jeg kan klare det, så er det en som så vidt toucher ræva, så må jeg selvfølgelig starte på nytt. Grrr

 

Edit: Og to løp etter jeg har fått ut litt aggresjon her så klarte jeg det :)

 

Anyway, noen som vet om det skjer noen framgang i online greiene til playstation? Har de blitt hacka igjen eller driver de med faktisk vedlikehold?

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Anyway, noen som vet om det skjer noen framgang i online greiene til playstation? Har de blitt hacka igjen eller driver de med faktisk vedlikehold?

Det var en\noen som kom seg igjennom systemet i forige uke. Etter da slo de av hele systemet slik at de ikke skulle miste brukerdata. Nå jobber de på spreng med et nytt system som skal være sikkrere.

 

Siste nytt er vel

I know you are waiting for additional information on when PlayStation Network and Qriocity services will be online. Unfortunately, I don’t have an update or timeframe to share at this point in time. As we previously noted, this is a time intensive process and we’re working to get them back online quickly. Will keep you updated with information as it becomes available. We once again thank you for your patience.
Lenke til kommentar

Klarer sjaførene i b-spec å skjønne når de må inn i pitten på endurance race? Altså kan jeg bare starte ett løp også stikke på jobb eller whatever mens de surrer med løpet sitt?

Har funka greit før meg på de første løpene i det minste. De pitter når de trenger nye dekk eller bensin.

Lenke til kommentar

De billigste dekkene er greie å bruke om du er nybegynner i alle fall. Tsukuba og Suzuka East er bra baner å drifte på.

 

Jeg er nybegynner på drifting, men ikke i spillet, så kan kjøpe de dekka som er "best" til å drifte med.

 

Noe bedre tips da? Og så har du jo myke, harde og "normale".

Lenke til kommentar

De billigste dekkene er greie å bruke om du er nybegynner i alle fall. Tsukuba og Suzuka East er bra baner å drifte på.

 

Jeg er nybegynner på drifting, men ikke i spillet, så kan kjøpe de dekka som er "best" til å drifte med.

 

Noe bedre tips da? Og så har du jo myke, harde og "normale".

Driftutfordringene har comfortsoft er det vel som max, ville prøvd å lære meg drift med en bil med lite gamp og comfort hard... Volvo 240 stasjonsvogn med 180 hk og harde comfort.. :-)

Lenke til kommentar

De billigste dekkene er greie å bruke om du er nybegynner i alle fall. Tsukuba og Suzuka East er bra baner å drifte på.

 

Jeg er nybegynner på drifting, men ikke i spillet, så kan kjøpe de dekka som er "best" til å drifte med.

 

Noe bedre tips da? Og så har du jo myke, harde og "normale".

Driftutfordringene har comfortsoft er det vel som max, ville prøvd å lære meg drift med en bil med lite gamp og comfort hard... Volvo 240 stasjonsvogn med 180 hk og harde comfort.. :-)

 

Er det ikke vanskelig å drifte med biler med lite hk? Eller er det bare meg.

Lenke til kommentar

Er det en bug eller noe med gran turismo formula? Har prøvd i flere dager å få den opp på used car dealership, men det dukker jo ALDRI opp... Eneste jeg mangler på extreme er formula eventen...

Den har ligget i collectors dealership, men det virker kanskje dårlig nå. :p

Det stemmer veldig bra^^ Så får øyeblikket er mitt eneste håp å finne en brukt en, meeen det er visst ikke så veldig lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...