Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Trenger noe til å drifte med.. Jeg får det bare ikke til. For det første, så har jeg ikke quick-tune funksjonen. For det andre, så finner jeg ikke N- hjulene, bare sport: medium (f.eks). For det tredje, har null anelse om hvordan jeg stiller inn slikt! Kan noen hjelpe meg med en ganske punktlig, newbie forklaring på hvor og hvordan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger noe til å drifte med.. Jeg får det bare ikke til. For det første, så har jeg ikke quick-tune funksjonen. For det andre, så finner jeg ikke N- hjulene, bare sport: medium (f.eks). For det tredje, har null anelse om hvordan jeg stiller inn slikt! Kan noen hjelpe meg med en ganske punktlig, newbie forklaring på hvor og hvordan?

 

Legg til wIZZLEEX, sender en :)

Lenke til kommentar

Kjørte Daytone race track, altså ikke speedwayen, den har svingene fra speedwayen men har også flere "lav hastighets" saker.

 

Kjørte den med min 69 camaro mot div moderne vipere osv. Jeg brøyt lover man ikke skal bryte(i hvertfall ikke overleve etter man har brutt dem) det er noe som går mot naturen å kjøre 300kmt i en 40 år gammel bil, jeg satt med open munn hele tiden AAAAAAAAHHH.

 

Skylinen min møtte også veggen, den vil ikke over 302kmt selv når jeg setter girene til 320, vet ikke om det vil hjelpe å gi den mer Krefter, den har allerde 570hester.

 

Greide ikke ta igjen siste superbil på daytona superspeedway

Lenke til kommentar

Prius er jo tha shit! :tease:

Skjønner meg ikke på de som sier at Prius seasonal løpet er så simpelt. Tror jeg bare har klart 7. elns. =/

 

Du har trimmet den litt? Trenger ikke maks men...

Har det (160 hk mins jeg) + de beste dekka. Må sikkert bare kjøre den ørten ganger til, går jo stort sett på hvor mye fart man klarer gjennom svingene her. But still, annoying.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan låne meg C4 WRC bilen? værsåsnill

 

Det tar da ikke så lang tid å tjene den inn heller?

Letteste vei er å kjøpe Ford GTen og vinne det racet, så kjøpe den for de pengene, og så ha 1.5 mill igjen på konto etter det :)

Husket ikke at man kunn kjøpe den på Dealershippen. takk for tipset.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan låne meg C4 WRC bilen? værsåsnill

 

Det tar da ikke så lang tid å tjene den inn heller?

Letteste vei er å kjøpe Ford GTen og vinne det racet, så kjøpe den for de pengene, og så ha 1.5 mill igjen på konto etter det :)

Husket ikke at man kunn kjøpe den på Dealershippen. takk for tipset.

 

Sondre, logg på skype så vi kan kjøre litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...