Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett fra levra: hvem er det som i det hele tatt bryr seg om uttalelsene til Lundekvam foruten tulletabloidene?

Alt han sier er enten sprøyt, eller et referat av hva noen andre i studioet sa max et minutt tidligere .

 

Vil du høre historien om den gangen han havnet på kjøret i stedetfor?

 

Ja, for det kan han noe om.

Lenke til kommentar

Ny stjerne er født ble sagt ja. Lundekvam. Ifølge enkelte har jo ikke Messi bevist seg heller før han prøver seg i PL.

 

In other news så skal Matthew Jarvis være klar for West Ham. £10 mill(!) noe som gjør at Wolves får 23 mill tilsammen for han og Fletcher. Britiske spillere er så sinnsykt overpriset. Venter egentlig bare på at Tomkins skal slå til denne sesongen før han bli solgt for en vannvittig sum han også.

Lenke til kommentar

Ny stjerne er født ble sagt ja. Lundekvam. Ifølge enkelte har jo ikke Messi bevist seg heller før han prøver seg i PL.

 

In other news så skal Matthew Jarvis være klar for West Ham. £10 mill(!) noe som gjør at Wolves får 23 mill tilsammen for han og Fletcher. Britiske spillere er så sinnsykt overpriset. Venter egentlig bare på at Tomkins skal slå til denne sesongen før han bli solgt for en vannvittig sum han også.

 

Jeg er så glad for at Redknapp er borte fra klubben vår, hvis ikke ville Tomkins til Spurs for £200 mill vært done deal, nå går han vel til Liverpool for halvparten av den prisen i januar tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Prisen på Jarvis skal være £7,5 mill som kan stige til £10 mill. Uten at det gjør så mye forskjell tror jeg. Sikrer oss fra å miste mer penger hvis han plutselig skulle bli skadeplaget. Det er forresten transferrekord, men spørs om ikke den blir slått enda en gang i løpet av vinduet. Tror kjøpet av en av de beste til å komme til innlegg i ligaen vil gjøre det en del mer attraktivt for begge parter med Carroll til West Ham.

Lenke til kommentar

Jarvis 2011/12: 37 kamper, 8 mål, 6 assists.

Downing 2011/12: 36 kamper, 0 mål, 2 assists.

 

Greit nok at sistnevnte ble solgt langt over markedsverdien, men førstnevnte syns jeg er helt greit at går for en slik sum. Han briljerte tidvis for ligaens desidert dårligste lag, kun tiden vil vise hva han kan få til på et bedre lag (noe West Ham, iallefall på papiret, er). Han er i tillegg 2 år yngre enn Downing, så han har trolig flere år igjen på toppnivå.

 

Maeftada: Mente jeg leste et sted at omtrent £2m av denne aktiveres om West Ham står i ligaen, og £1m etter et visst antall kamper, samme sted nevnte at overgangssummen lå på £7.75m, stigende til £10.75m.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Prisen på Johnson skal visst ligge på rundt det samme som Jarvis. Ca.10 mill. 2 helt forskjellige typer på en måte, selv om de begge er klare vingspillere. Synes Jarvis passer mer til det Allardyce prøver å oppnå. Adam Johnson er litt enten eller, men har et høyere nivå enn Jarvis, men sistnevnte er også ganske stabilt god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...