Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Stakker city fans, jeg hadde ikke hadde hjerte til å følge et slikt jojo lag. Fra verdensklasse til lilleput lag. Vel det er i allefall meget moro for oss nøytrale - eller det vil si, meg, nesten alle andre hater jo city.

 

Utrolig ingen tar ansvar og tar det gule kortet når Rodwell roter bort ballen. Ingen god debut. Svakt over hele linja, med tevez og nasri som står frem.

 

Trist med Aguero, håper det ikke er alvorlig, premier league trenger en slik karakter.

 

Stor honnør til Southampton, rett og slett fantastisk å ha de tilbake. Det blir nok "mitt" lag i år.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lov å drømme stort, Maefteda. West Ham på 4, etter United, Newcastle og Swansea.

 

Fra spøk til alvor så gleder jeg meg oppriktig til å se hvordan West Ham kan gjøre det denne sesongen. Jeg var skuffet når de rykket ned, og håper de klarer å karre seg til en grei plassering nær midten av tabellen i år.

Lenke til kommentar

Kan godt si meg enig i at West Ham har mistet litt av sjarmen de siste årene. Tror eierne er sulteforet på litt suksess, spesielt siden de fikk en så dårlig start. Da vil jeg heller gjøre det på Stoke-måten(vi spiller uansett ikke like grisete/over grensen) enn på Chelsea/City måten.

 

Nå er fotballklubber generelt på vei ned når det gjelder sjarm. Liker at vi fortsetter med det store fokuset på talentene våre. Vi var ikke langt unna å være best i FA Youth Cup ifjor(sekunder fra å slå ut mesterne Chelsea). I år er alle et år eldre og bedre. Er også veldig glad i sentrallinja med Tomkins - Noble - Cole. Nærmeste man kommer klubbspillere for tiden.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Synes Solbakken virker litt rar på overgangsmarkedet. Mye fokus på tidligere Tippeligaspillere eller spillere han har hat i andre klubber. Peszko virker lovende, men ryktene rundt Tarik, Ruud, kjøpet av Sigurðarson og nå ryktet om Bolanos...

 

Er ikke et stort marked han tar av.

 

Stor overgangssum på Fletcher, men fyren er god, veldig undervurdert.

Lenke til kommentar

Synes Solbakken virker litt rar på overgangsmarkedet. Mye fokus på tidligere Tippeligaspillere eller spillere han har hat i andre klubber.

Skandinavia er vel et av de få stedene hvor prisene er lavere i dag enn det de var for noen år siden. De beste spillerne i Tippeligaen er tilgjengelige i området 20-30 millioner kroner. Dersom man skal lete etter spillere med lignende kvaliteter nede på kontinentet, så må man gjerne ut med både 3- og 4-gangen.

 

Det skal dog sies at det er langt mellom gullet her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...