Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (3 timer siden):

Play-off finale idag, hvem ønsker folket skal rykke opp til premier league: Luton Town eller Coventry?

Begge egentlig, vanskelig å velge jeg heller mot Luton, men Coventry var i øverste divisjon når jeg begynte å følge fotball for alvor, pluss de har Brooke Norton Cuffy på laget som er på utlån fra min klubb. Litt morsomt med Luton da, om de hadde spilt i ES hadde de ikke hatt den største stadium der engang, så er vanskelig og ikke like den underdog historien. 

Lurer dog på hva de skal gjøre med stadium om de rykker opp, virker som det blir mye oppgradering på en sommer.

Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (15 minutter siden):

, men så blir altså spillere straffet for å la seg påvirke og bli avhengige. 

Ja jeg lurer litt på når han fikk den diagnosen, minner litt om politikere som bæsjer på leggen å er plutselig sykmeldte av en eller annen grunn som ikke hadde vært gyldig grunn for noen annen arbeider i noen som helst annen bransje.   

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (43 minutter siden):

Skal visstnok ha gamblet på Brentford-kamper. Er ikkje spesielt bra

Nei, absolutt ikke. Helt korrekt at det straffes, men mengden eksponering gamblingselskapene har er problematisk.

skaftetryne32 skrev (27 minutter siden):

Ja jeg lurer litt på når han fikk den diagnosen, minner litt om politikere som bæsjer på leggen å er plutselig sykmeldte av en eller annen grunn som ikke hadde vært gyldig grunn for noen annen arbeider i noen som helst annen bransje.   

Ser ingen grunn til at den diagnosen ikke er reell, spillavhengighet er en anerkjent lidelse som går under impulsforstyrrelser.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (3 minutter siden):

Ser ingen grunn til at den diagnosen ikke er reell,

Sikkert, men hvis (jeg vet ikke) den diagnosen kommer etter siktelsen så blir jeg skeptisk. Jeg antar diagnostiseringa er avhengig av at sannheten blir fortalt, så om diagnosen kom etter siktelsen så er det jo en viss egeninteresse her, problemet hans i forhold til yrke er jo ikke gamblinga det er at han gamblet på lag han spilte for og mot.

Jeg synes uansett at straffen er unødvendig streng, gi mannen en heftig bot og en psykolog.  

Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (2 timer siden):

Hele greia ryker av hykleri. Fotballen er full av gamblingsponsorer på drakter, stadionnavn, markedsføring i sosiale medier osv. FIFA har en hel modus som er bygget rundt gambling og som retter seg mot mindreårige, EA tjener milliarder på det årlig, men så blir altså spillere straffet for å la seg påvirke og bli avhengige. 

Skal forøvrig være litt enig. Men om han kommer tilbake igjen i spillet også i januar så er det vel greit? 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (2 timer siden):

Skal visstnok ha gamblet på Brentford-kamper. Er ikkje spesielt bra

Leste at han til og med gamblet på at han kom til å score. Da har du litt selvtillit. 😛

Logger seg inn på betting siden og tenker; "Hmm.. I dag føler jeg meg i god form. I dag blir det mål!". 

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Cappo skrev (14 minutter siden):

Leste at han til og med gamblet på at han kom til å score. Da har du litt selvtillit. 😛

Jeg leste at han gamblet kun på kamper der han selv ikke spilte, så er vanskelig å vite hva som er fakta foreløpig.

Eneste som er sikkert er at her får FIFA, EA, UEFA og alt av organisasjoner og firmaer skylde seg selv. Med det gambling-fokuset som har vært i alle år så er de direkte skyldig i at folk mister både hus, hjem og familie. Helt latterlig at de ikke har fjernet betting-sponsorer enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...