Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (7 timer siden):

Ja, forrige sesong synes jeg prisen var helt ok. Det var billigere, og det var:

- PL og CL inkludert
- Bedre og flere sendinger
- En sportsredaksjon i bakhånd
- Langt mer innhold
- Man kunne se flere kamper samtidig
- Mindre tekniske problemer
- En app hvor man kan se alle målene uten reklame

Med mer.

For første gang kan jeg ikke forsvare å betale hva det koster, så jeg har gått for en annen løsning. Det liker jeg ikke, men det er en form for protest. Og som andre sier, det er jo en pris som er helt uaktuell for en student og de som er yngre. På den måten tar man livet av produktet over tid. Det er på tide for rettighetshaveren å velge en annen modell, ellers vil det bli tynt med kunder etterhvert.

Denne kundesvikten i Norge skjer forøvrig i en sesong der man har fått Haaland til ligaen, en nordmann som herjer på en måte ingen noengang har sett - og Ødegaard som norsk kaptein og ledestjerne på et Arsenal som leder ligaen. Hvor dårlig hadde det gått for Viaplay uten disse?

Synes det ble for dyrt for flere år siden. Er vell 4-5år siden jeg sa det opp. Jeg er kun interesert i å se Liverpool kamper, da var det mye å legge ut. Ikke interesert i pausepreik eller eksperter eller noe, ser jo selv hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man slipper unna med 140kr i måneden i Nederland så skjønner jeg ikke hvordan man kan forsvare 650kr her i Norge.

For min del kunne jeg betalt maks 500kr i måneden for alt av CL og PL om det var en god pakke. Noe mer enn det så lar jeg heller være å se, spesielt når man må lide seg gjennom norske kommentatorer oppå det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at jeg kjenner for godt til, så tipper jeg mange Nederlendere er mer interessert i Eresdivisie enn Premier League. Mens i Norge er det gått så langt at flere er interessert i Premier League enn Eliteserien.

Kombinerer du det med vår i snitt svært høye kjøpekraft, at vi gradvis har vist oss villige til å betale mer hver gang TV2 satte opp prisene de årene de hadde rettighetene, og en budkrig mellom TV2 og Viaplay for å sikre rettighetene fra 2022 og fremover... har vi til slutt endt opp på 650 i måneden.

Nå som kjøpekraften også blir dårligere (antakelig i flere år fremover), vil nok Viaplay slite sterkt med å forhindre en nedgang i antall abonnenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel heller at han blir rettmessig etterforsket for alvorlige brudd på gambling-reglene og at det kan være grunnen til at han ikke ble valgt til VM-troppen.

Han bør ikke få lov til å spille igjen på lenge hvis dette stemmer. Å bette på eget lag er veldig alvorlig. Når det skjer over fire år og helt opp til ganske nylig… da bør han faktisk være ferdig.

Premier League bør forøvrig også forby bettingreklame og sponsorer, men det er kanskje en annen diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...