Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Presterer Haaland i nærheten av hva han pleier, også for City, da har alle de andre lagene i ligaen et kjempeproblem i mange år fremover. 

På en side håper jeg det går bra for Haalands del, da jeg har skikkelig sansen for ham og det er også viktig for Norge. På den annen side synes jeg det er ganske trist at det blir City for hans del. Skulle mye heller gjerne sett han i Liverpool enn City faktisk.

Lenke til kommentar

Enig i at det er trist. Blir ikke overrasket om City vinner ligaen 3-4 år på rad nå.

Men tror det passer helt perfekt for han.

Under Pep får han antakelig utviklet seg som spiller langt utover det å bare være spiss.

I tillegg så har Haaland slitt med endel skader den siste sesongen. Men for City kommer han ikke til å starte hver eneste kamp. Dermed vil han kunne bygge opp fitness slik at han forhåpentligvis sørger for å ha en kropp som holder gjennom en lang karriere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sikkert flere lag som kunne hatt råd til den totale transfer fee'en der, men når man legger inn bonus og lønn (og sikkert litt ekstra spenn overført til spiller fra et av de andre Abu Dhabi selskapene) så blir totalpakka for dyr for de andre lagene Haaland eventuelt var interessert i å spille for.

Lenke til kommentar

Kom dessverre ikke som et sjokk at det ble City 😕 For han er det selvsagt et veldig godt valg, hvor han har sjansen til å vinne samtlige titler hver eneste år under en av verdens aller beste trenere og et av verdens aller beste lag . Lukter rett og slett svidd av det laget nå og de er som jeg ser det, soleklare favoritter til å vinne CL neste år. Litt spent på hvordan spillestilen til City passer Haaland da og ikke minst hvordan han kommer til å takle PL. Med den voldsomme fysikken, eksplosiviteten og målteften han har, tror jeg neppe han kommer til å slite spesielt mye. Så gjenstår det å se om han er brikken som mangler for at City skal eroble CL eller ikke.

Lenke til kommentar
barezell skrev (21 timer siden):

Det er jo grise fett! Blir kjempe gøy å se han i PL og sykt deilig å slippe se han i United drakt. 

Haaland har nok aldri vurdert United. Da hadde han måtte gå til et dårligere lag enn han nå er i. 

Men med City maskinen i ryggen tipper jeg han setter over 40 mål om han holder seg skadefri

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (3 minutter siden):

Offside i forkant av 1-0 målet, så uavgjort er fair selvom "2 wrongs don't make a right".

Den på 1-0 er etter reglene, da det er tungt flagg i den første situasjonen og så oppstår en ny situasjon. Så det var riktig at det målet får stå. De forklarte det under kampen og i pausen. (Regelen er kraftig urettferdig etter min mening, men det er regelen).

Men det var ikke det jeg lurte på, eller hva som er "fair". Jeg lurte på hvordan det er mulig at 1-1 får stå etter en sånn monsterstempling av ikke bare én, men to spillere. Har vel egentlig funnet svaret når jeg ser hvor mye Moss har missa ellers i kampen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (9 minutter siden):

Den på 1-0 er etter reglene, da det er tungt flagg i den første situasjonen og så oppstår en ny situasjon. Så det var riktig at det målet får stå. (Regelen er kraftig urettferdig, men det er regelen).

Men det var ikke det jeg lurte på, eller hva som er "fair". Jeg lurte på hvordan det er mulig at 1-1 får stå. Har vel egentlig funnet svaret når jeg ser hvor mye Moss har missa ellers i kampen.

Det var ihvertfall kommentatorene her kraftig uenig i. Det skal vel blåses når den første situasjonen er over og det ikke er veldig sannsynlig at det kommer til å scores et mål? Det var uansett en feilquote, var ment til golfern så no hard feelings 😅

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...