Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Partey er iallefall med laget til Tyskland på preseason. Som sagt det kan være hvem som helst, må ikke være en spiller som hører til i Nord😊 

Og ikke minst, kall det en angivelig voldtekt før noe som helst er bevist. Det skjedde visstnok i Middelhavet i sommer og fyren ble arrestert nå i Juli i England. Ifølge søppelavisaen The Sun iallefall. 

Endret av ChopperReid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (6 minutter siden):

Overhengende fare for at det er han da ja. Utrolig trist med slike nyheter, vi har jo Greenwood-saken i United og så det her. Kjedelig :( 

Sant..håper det ikke er han da. Og omså håper jeg det er falske anklager som ofte skjer. 

Men greenwood, hva er oppdateringa der? 1 år siden nå,  da må det jo være ett eller annet.

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (1 minutt siden):

Men greenwood, hva er oppdateringa der? 1 år siden nå,  da må det jo være ett eller annet.

Det kommer liksom ikke stort fra den kanten annet enn at det fortsatt etterforskes, og det er nettopp dette som gjør at jeg tror han er skyldig. Hadde jeg vært uskyldig så hadde jeg gønna på i alle kaneler jeg kunne (er jo trossalt karrieren som står på spill), men fra Greenwood er det helt tyst. Man skal jo være forsiktig med å dømme folk før det faller en ordentlig dom, men jeg syns Greenwood-saken lukter fisk for å si det sånn :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Æsj. Håper ikke det er Partey. Håper det er falske anklager uansett hvem det er. Bissouma var vel anklaget men nylig avfeid som løgn? Mange som anklager for å forsøke å bli kjent og rik. Men er det ekte så er det bra de blir tatt. Ala Greenwood og Mendy. Og Gylfi, hva skjer der? Helt totalt stille siden i fjor. Ekkelt når sånt der skjer. Mange rike menn som misbruker sin makt desverre. 

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (6 timer siden):

Æsj. Håper ikke det er Partey. Håper det er falske anklager uansett hvem det er. Bissouma var vel anklaget men nylig avfeid som løgn? Mange som anklager for å forsøke å bli kjent og rik. Men er det ekte så er det bra de blir tatt. Ala Greenwood og Mendy. Og Gylfi, hva skjer der? Helt totalt stille siden i fjor. Ekkelt når sånt der skjer. Mange rike menn som misbruker sin makt desverre. 

Bissouma er sjekket ut av saken mens den eldre herren han ble arrestert sammen med er fortsatt ute på kausjon, så vidt jeg skjønte på engelske Spurs-fans. 

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (18 timer siden):

Og Gylfi, hva skjer der? Helt totalt stille siden i fjor. 

Svært strenge lover i Storbritannia gjør at pressen ikke kan omtale mistenkte noe særlig før det evt. foreligger en dom, eller politiet går ut med informasjon.

Derfor blir det ofte helt stille om sånne saker i lang tid etter arrestasjon.

Lenke til kommentar
Prusk skrev (1 time siden):

Ok, for dere som er mer opplyst enn meg, koster PL faktisk 1000,- per måned nå?!

Nei, det koster 649,- med Viaplay Total i måneden som er den pakka du må ha for å se Premier League.

Da får du denne fotballen:

  • Premier League
  • Championship
  • FA-cupen
  • Ligacupen
  • Bundesliga
  • Europa League
  • Conference League

Andre idretter:

  • Formel 1
  • NHL
  • UFC
  • Vintersport
  • Håndball
  • Golf
  • ... pluss noe mer greier.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...