Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bisgaard Sunde blir spennende. Eksperter som  Parr,  Hegerberg og Helland er også et pluss. 

 

Alltid kult å grine om John Arne, satser på at han får et dialektskurs med Atle Antonsen så får man heller mute når han er på. (Er ganske uffen å høre Riise snakke halvt dialekt og halvt bokmål)

 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Riise er noen god tv-ekspert eller formidler. Håper han ikke skal være så mye med.

Også håper jeg virkelig ikke Skullerud skal være sidekommentator ofte… Han er flink i studio, men som kommentator er det litt krise.

Noen bra navn er det. Kasper Wikestad selvsagt. Jørgen Klem er også veldig dyktig. Helland og Hegerberg er bra i studio. Tjærnås og Stokke som de har fra før er klasse. Fjørtoft er ikke alles kopp med te, men underholdende er han. Han har også en tilgang andre kan drømme om.

Hadde håpet en av programlederne fra TV2 skulle ta turen over, men begge er vel for glade i Bergen.

Ellers mye dårlige nyheter, som ventet når PL flytter til en både dårligere og dyrere distributør. Nå kan man ikke lenger bruke to skjermer, de vil heller ikke svare om 4K eller bildekvalitet.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (12 timer siden):

Jeg synes ikke Riise er noen god tv-ekspert eller formidler. Håper han ikke skal være så mye med.

Også håper jeg virkelig ikke Skullerud skal være sidekommentator ofte… Han er flink i studio, men som kommentator er det litt krise.

Noen bra navn er det. Kasper Wikestad selvsagt. Jørgen Klem er også veldig dyktig. Helland og Hegerberg er bra i studio. Tjærnås og Stokke som de har fra før er klasse. Fjørtoft er ikke alles kopp med te, men underholdende er han. Han har også en tilgang andre kan drømme om.

Hadde håpet en av programlederne fra TV2 skulle ta turen over, men begge er vel for glade i Bergen.

Ellers mye dårlige nyheter, som ventet når PL flytter til en både dårligere og dyrere distributør. Nå kan man ikke lenger bruke to skjermer, de vil heller ikke svare om 4K eller bildekvalitet.

Jeg kjenner ikke til alle navnene, men det var ikke så ille som jeg først fikk inntrykk av. Mange navn der jeg ikke kjenner til så det kan jo gå alle veier, men stiller meg positiv til at de har med flere yngre stemmer. Fint at de fikk med seg Wikestad, kan bli litt mye hyling, men heller for mye engasjement enn for lite. Skulle gjerne ha sett Jon Hartvig Børrestad også ta følge, usikker på hva folk mener om ham, men jeg liker humøret hans i studio :) 

Fjørtoft og Stokke tror jeg blir bra. De er bare irriterende når United slipper inn mål og taper, så ingenting å frykte 🙃

Er vel ganske enig med deg på det meste ellers, som sagt er det mange ukjente navn for min del, men jeg får gi dem en sjanse først. Kanskje til og med Riise hever seg noen hakk.

Med United-øyne blir det også som vanlig ekstra spennende å følge med på alle disse programlederne, ekspertene og kommentatorene som heier på rivaliserende klubber.

 

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Ganske sikker på at det skal spilles på boxing day. Det er en ukes tid etter VM-finalen, så det blir vel da de første matchene etter det.

Er satt opp at det blir. Det er flott.

Telegraph som ikke var like exclusive nees likevel.  

Arsenal v West Ham
Aston Villa v Liverpool
Brentford v Spurs
Chelsea v AFC Bournemouth
Crystal Palace v Fulham
Everton v Wolves
Leeds v Man City
Leicester v Newcastle
Man Utd v Nottingham Forest
Southampton v Brighton

absolutt mye snacks her. ^^

 

https://www.telegraph.co.uk/football/2022/06/15/exclusive-premier-league-scrap-fixtures-boxing-day-new-year/?utm_content=football&utm_medium=Social&utm_campaign=Echobox&utm_source=Twitter#Echobox=1655307643

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

https://www.bbc.com/sport/football/62042674

https://www.telegraph.co.uk/football/2022/07/04/exclusive-premier-league-star-arrested-suspicion-rape/

Faktaopplysninger som kommer frem:

  • 29 år gammel
  • Spiller for landslaget sitt
  • Spiller for et landslag som er kvalifisert til Qatar.
  • Arrestert på en adresse i Barnet.
    • Vi snakker altså høyst sannsynlig om en spiller fra en av Nord-London klubbene.
    • Barnet er ca 15 minutter fra treningsanlegget til både Arsenal og Tottenham.
    • London er såpass jævlig å forlytte seg med bil i rushen (som alle andre storbyer), at en nesten 100% sikkert kan utelukke spillere fra andre klubber. (West Ham og Chelsea har uansett bosted, så vidt jeg kan forstå, ingen spillere som passer kombinasjonen alder + landslagsspiller + klar for Qatar VM).

En sitter da igjen med rundt fire tre ulike spillere (2x fra Arsenal, 2x fra Spurs, 1x fra Spurs) det kan være (gitt at personen ble arrestert på sin bostedsadresse). Gidder ikke skrive hvem (unødvendig før man vet 100%. og lett å undersøke selv). Det blir uansett ganske tydelig hvem det er utifra hvem som evnt. mangler fra pre-season...

Endret av blured
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Blir veldig overrasket om det er en av de fra Arsenal. Sånn mtp. familie situasjon, men en vet jo aldri. Er jo selvsagt en sjanse for at det er bs også. 

Ble nysgjerrig på hvorfor det ikke er to fra Spurs? Bor en av de et annet sted? Så heftig googling orket jeg ikke :p 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Kan være både Son og Moura fra spurs og Xhaka og partey fra arsenal. Men hvem vet, absolutt null tro på at det er Xhaka hvertfall.

Det er også maaaaaange spillere i andre klubber i London og andre klubber i landet som opprinnelig er fra London og har hus der. At noen spiller for Chelsea men bor i Nord er ikke umulig akkurat,  ikke mange minuttene med taxi mellom Stamford bridge og Emirates f.eks. been there done that.

Lenke til kommentar

Tenker på hvor de trener, ikke hvor stadioene er. Det er nesten en time i bil fra Barnet til Chelsea sitt treningsanlegg. I rushen vesentlig lenger.

barezell skrev (1 time siden):

Ble nysgjerrig på hvorfor det ikke er to fra Spurs? Bor en av de et annet sted? Så heftig googling orket jeg ikke :p 

I Tottenham passer alder på Son, Davies og Moura. Men Moura har ikke spilt for Brasil siden 2018. Og Davies er på ferie i Italia. Så Son eneste fra Spurs som matcher.

Den eneste Chelsea spilleren på 29 er forøvig Ziyech, og han spiller ikke for landslaget sitt (Marokko).

West Ham har ingen som både er 29 og som spiller for et landslag som er kvalifisert til Qatar. Ei heller Brentford. Watford er ikke lenger en PL klubb.

Palace har også en som passer beskrivelsen (Jordan Ayew). Men igjen, de trener helt syd i London, så Barnet er veldig langt unna å skulle bo da.

Men ja. Det er midt i ferien, så som ChopperReid skriver: Det kan jo være en spiller som ikke spiller for noen av London-lagene også.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...