Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blured skrev (På 3.5.2022 den 21.58):

Kjedelig. De har spillt så anti-fotball som det går an denne kampen. Også får de 1-0 på en innøvd frisparkvariant.

Så bare andre omgang, men der var de nå klart bedre enn Nottingham Forest. 

Holdt for øvrig også med Forest, men dem ble jeg skuffa over. 

Lenke til kommentar

Forest har vært 100 ganger artigere denne sesongen enn Bournemouth, men de har vært ganske avhengige av Garner i knallform den siste tiden og han hadde ingen god kamp nå.

Ganske sjukt at de lå på likt antall mål scoret, mål innsluppet og tre poeng forskjell før den kampen.

Nå håper jeg Forest tar den siste plassen i play-off. Håper det ikke blir Huddersfield eller Boro.

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (1 time siden):

Lite penger å spare for kundene når Viaplay overtar: 649 for Viaplay Total. Ikke at man kan forvente noe annet, men hadde ønsket meg et rent PL produkt til en litt lavere pris.  
 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7KxzK/dette-blir-premier-league-prisen-paa-viaplay

Som forventet ja. 

Det er dyrere i mine øyne, da man får et ganske mye dårligere produkt til omtrent den samme prisen. (Selv betaler jeg fremdeles bare 349,- i måneden for TV2 Play Total, aner ikke hvorfor men det gjelder mange av vennene mine også som har hatt det i årevis.)

Viasats fotballsendinger synes jeg er langt dårligere enn TV2 sine. Er veldig spent på hvilke endringer de gjør med studioet og personell. De har en dårligere TV-app, sender også fotball i mye dårligere kvalitet enn Play, her MÅ det skje endringer. Orker ikke gå fra 4K på Play til ræva bitrate på Viaplay. For ikke å snakke om at det mye oftere er teknisk tull på kampene de sender, som f.eks. at kommentatorlyden henger bakpå.

Man får heller ikke så mye fotball på Viaplay for prisen sammenlignet med hva man får på TV2 nå. Premier League, Bundesliga, Europa/Conference League for 649,-.

På TV2 nå har jeg Premier League, Champions League, La Liga, alle landskamper/Nations League/kvalik, Eliteserien samt OBOS-ligaen.

Jeg spår at Premier League vil få betraktelig færre seere i Norge neste sesong.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
1Dr.E skrev (2 timer siden):

Ser at min TV2 Play fornyes 28. mai, dagen det er CL-finale.

Har jeg tilgang ut dagen om jeg ikke fornyer?

399 for finalen og en påfølgende måned med Kardashians og Farmen er litt mye 

Hvis du kansellerer nå, så mener jeg at det skal være siste dagen. Man skal ha tilgang ut datoen man har betalt for.

Send en kjapp melding i kundechatten deres hvis du vil være 100 % sikker :)

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (6 minutter siden):

Får vell viaplay i tillegg, tilgang til film og serier. 

Det gjør man. Vintersport og Formel 1 og.

På TV2 Play får man også tilgang til alt innhold med masse idrett, serier og filmer samt Disney+ inkludert i prisen. Men det er ikke alle som vil ha disse tingene, mange vil heller bare ha og betale for fotballen. Noen vil også bare betale kun for Premier League, men det er ikke mulig lengre. Alt eller ingenting er forretningsmodellen nå.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
1Dr.E skrev (4 timer siden):

Ser at min TV2 Play fornyes 28. mai, dagen det er CL-finale.

Har jeg tilgang ut dagen om jeg ikke fornyer?

399 for finalen og en påfølgende måned med Kardashians og Farmen er litt mye 

Hos mange tjenester er det slik at hvis det er for lite penger på kontoen ved fornyelse så får du en dag eller to på å ordne det før de sier opp abonnementet. Kan være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (6 timer siden):

Lite penger å spare for kundene når Viaplay overtar: 649 for Viaplay Total. Ikke at man kan forvente noe annet, men hadde ønsket meg et rent PL produkt til en litt lavere pris.  
 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7KxzK/dette-blir-premier-league-prisen-paa-viaplay

Det er jo fordi de vet at nordmenn er betalingsvillige og da tar de så mye som de kan, for min del blir det avsluttet om et par uker .CL-finale ser jeg hos andre. Jeg er for grådig til å være villig til å betale det beløpet i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...