Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Må nok vente til Pep stikker et annet sted før noen andre kan vinne.

Evt sheiken.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Ble dømt på rice, ikke keeper. Da er det greit imo.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja, enig, da er det greit nok :)

Carragher tar forresten feil, det er helt lov å være kritisk til innføringen av VAR selv om det gjør jobben og alt blir riktig. Idiotisk å kalle kritikk av systemet for nonsense når det er mange viktige problemstillinger å ta tak i (selv når det fungerer). 

Skrevet (endret)

Da tror jeg du leser han helt feil. Han sier det er nonsense å kritisere VAR når den tar rett avgjørelser, ikke at det er nonsense å være kritisk til innføringen av VAR eller nye problemstillinger knyttet til VAR.

Endret av KANE2009
Skrevet

Da tror jeg du leser han helt feil. Han sier det er nonsense å kritisere VAR når den tar rett avgjørelser, ikke at det er nonsense å være kritisk til innføringen av VAR eller nye problemstillinger knyttet til VAR.

Meget mulig jeg gjorde!

Skrevet

Meget mulig jeg gjorde!

VAR er definitivt ikke unntatt kritikk, og kjenner jeg britene rett kommer kritikken til å hagle utover sesongen (som den forsåvidt bør, om VAR gjør feil eller det er gråsoner etc).

Skrevet

What.

West Ham, Everton og Wolves har gode nok tropper til å true Chelsea og Arsenal denne sesongen. Leicester også potensielt, men rangerer de 3 førstnevnte foran den tidligere seriemesteren

Skrevet

West Ham, Everton og Wolves har gode nok tropper til å true Chelsea og Arsenal denne sesongen. Leicester også potensielt, men rangerer de 3 førstnevnte foran den tidligere seriemesteren

Tenker du at United er over eller under denne gjengen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...