Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

R. Taylor: "We came here and we were here not even a day, John Carver called me and told me the club werent gonna offer me a new deal. Then I had a chat with him, he's a good friend of mine, I spent a lot of time with John in and out of the club so I had a chat with him, and then he asked me to pass the phone to Jonas which was unbelievable"

Jonas: "I didnt expect that they were going to offer a new contract, but it's not about that, you have to move on. I can understand all the football issues, but more important for me is that they can't pick up the phone and call me or my agent and say 'thank you, thanks for the years.. we're going to release you'. That's more the way (to do it)"

R. Taylor: "He was made to do it. He was obviously upset in being made to do it. He seemed upset about telling two good pro's who've been here a long time it's come to an end. I can't really blame John because he's under instructions on what to do"

 

 

 

Jeg er overhodet ikke overrasket.

Lenke til kommentar

Feteste klubben å holde med i hele verden, fordi man blir jo positivt overrasket når klubben opptrer på en måte som ikke er forkastelig. 

 

 

Det er bare å kaste seg på folkens, fett å være Newcastlefan. 

 

 

PS: Det er forøvrig ekstremt sjeldent man blir positivt overrasket da, jeg føler jeg bør nevne det. 

Lenke til kommentar

James Milner går fra Man City til Liverpool. Jeg vil si det er en god signering, der forsvant det som for meg var et spørsmålstegn ved City. Ikke nødvendigvis det at han var en dårlig spiller (han har spilt bra), men mest det at med navn som Aguero, Toure, osv. og den "statusen" City vil ha så stikker spillere som Milner seg litt ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...