Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. For et idiotisk forslag. Begynn heller bare å bli konsekvent med å gi gult kort for klaging. Gule kort er til for å straffe alle slags regelbrudd. Vi trenger ikke å introdusere nye kort for alle typer regelbrudd. Hva blir det neste? Blått kort for stygg takling? Rosa kort for at keeperen plukker opp ballen fra tilbakespill?

Lenke til kommentar

Jepp. For et idiotisk forslag. Begynn heller bare å bli konsekvent med å gi gult kort for klaging. Gule kort er til for å straffe alle slags regelbrudd. Vi trenger ikke å introdusere nye kort for alle typer regelbrudd. Hva blir det neste? Blått kort for stygg takling? Rosa kort for at keeperen plukker opp ballen fra tilbakespill?

 

100% enig! :)

Lenke til kommentar

Uenig. Syns Platini kommer med noen gunstige meninger for en gang skyld. Flere bytter, og bli kvitt den 'trippelstraffen' ved straffespark er de reglene jeg er mest interessert i dog. I tillegg mål få inn videodømming. For min del så har jeg ingen problemer med at vi endrer fotballen fremover.

 

Helt enig!

 

Jeg er mot trippelstraffen ved straffespark, og for videodømming. Jeg er imot flere rare kort. Jeg er dog litt usikker på hva jeg mener om flere bytter. Heller nok litt imot

Lenke til kommentar

Imo er det ikke noe galt med trippelstraff, problemet er at det blir trippelstraff alt for ofte.

Hendelser som Solskjær mot Newcastle (også hvis den hadde vært innenfor) og Suarez mot Ghana MÅ bli rødt selv om det blir straffe. Ellers kommer vi til å se helt ekstremt mye kynisk spill.

 

Men vanlige taklinger eller keepere som suser ut og går etter ball skal ikke bli rødt bare fordi spilleren har så og si åpent mål. Mulig det er det de som er mot trippelstraff mener, men kommer litt uklart frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, er mer for at det bare er kapteinen som får lov til å snakke med dommeren. Da har dommeren 2 spillere å forholde seg til hele kampen, og det blir mindre syting og forsøk på å påvirke dommeren.

 

Et ekstra kort høres noe unødvendig ut, men hva vet man før noen har testet det. X minutter utvisning ser vi jo i mange sporter og det kan også være preventivt, men er usikker på om det er noe jeg ønsker i fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...