Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har van Gaal vært bedre enn Moyes? Han har brukt en 1,5 milliarder kroner, har en enklere terminliste og likevel har han startet dårligere enn Moyes forrige sesong. Det er nesten litt utrolig...

 

Etter 7 kamper i fjor hadde vi 10p og låg på 9 plass. I år har vi 11p og ligger på 4. plass.

 

At han har hatt en enklere terminliste stemmer.

 

Det som også stemmer er at vi i år ser klare tendenser til en spillestil samt vi ser fremskritt. Moyes tok over et lag som vant PL, Van Gaal tok over et lag blottet for selvtillit som ikke i Europa en gang.

 

Moyes signerte Fellaini samt ga Nani en 5-årskontrakt.

 

Van Gaal kvittet seg med: Welbeck, Chicharito, Cleverley, Nani mfl og har fått inn friskt nytt blod som så sårt trengte. At ting tar litt tid tror jeg alle United supportere innser, akkurat som jeg tror de aller fleste nå er veldig positive kontra i fjor hvor det var null fremgang. Høydepunktet i sesonger var 4-1 i åpningskampen mot Swansea, etter det gikk det egentlig bare en vei, både når det kommer til prestasjoner, spillestil og resultater.

 

EDIT: Forøvrig også deilig at LvG har gitt spillere som Wilson, McNair, Blackett sjangsen i år :) Strålende fornøyd med spesielt salget/utlånet av Chicharito som gjorde at Wilson rykket fram et hakk i køen.

Endret av AnewZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg lurer på om enkelte her idet hele tatt har sett noen United-kamper den siste tiden.

Noen lever rett og slett i fortiden, tror det gjelder supportere til lag som en gang var gode :lol:

 

Noen sa for mangfoldige år siden av Cleverley var et større talent enn Wilshere blir gjort om til: United-supportere er så idioter, mener at Cleverley er bedre enn Wilshere.

 

Januzaj > Sterling (dette var før Sterling tok et par syvmilssteg) blir: Haha, United-fans er så patetiske, hevder at Januzaj er bedre enn Sterling.

 

Finnes flust av sånne eksempler.

 

Er veldig usikker selv på om de bare troller for å provosere, eller om de faktisk er så tette at de gjør det uten vilje.

Endret av AnewZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hugsar eg var på Roskilde og fikk telefon om at Hodgson var ny manager og at Benayoun var gått til Chelsea. Tyngste telefon eg har mottatt. Det sagt, så prøvde eg å vere positiv til Hodgson, slik eg er med alle som kjem til klubben. Dei skal få ein sjanse. Tok dog ikkje så lang tid å forstå at Hodgson berre måtte gi seg eller få sparken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...